HEMA
Heel leuk bedrijf om er te werken het was alleen niet voor mij. Over het algemeen leuke mensen die er werken en een leuke werk sfeer. Ondanks de leuke werk sfeer en leuke collega's vond ik het wel een beetje een saaie werk omgeving(ik stond vornamelijk op de gebakjes afdeling) en je heb niet veel tedoen en het hielp niet me dat ik ADHD heb maar vaak veel verveling en je nog was het niet al te slecht.
Pluspunten
10 procent korting op alle aankope
Ik heb een geweldig team. Dat maakt het werk leuk. Je hoeft het bij hema niet te doen voor het salaris
Pluspunten
Top team
Minpunten
Salaris
Het is een leubedrijf met aardige mensen en de klant
HEMA geeft minimale loon aan wat toch wel hard werk is.
Ik vond het werken bij de HEMA leuk, maar niet stressvol. Ik heb er geleerd om netjes met klanten om te gaan. Het management team was ok, maar had zeker verbeterpunten. De bedrijfscultuur is prima, maar de minimale uitbetaling zat voor mij erg in de weg (ook het moeilijkste van mijn baan). Het leukste van de HEMA was de diversiteit die het biedt qua producten.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Minimale loon
Als 16 jarige is het een prima bijbaantje, maar het verdient helaas wel een stuk slechter dan werken in een supermarkt terwijl het vrijwel dezelfde werkzaamheden zijn. Je werkt wel altijd de hele dag en/of de koopavond, wat best zwaar is want je moet constant staan. De dag begint meestal om 8.45 en dan ben je rond 18.15 klaar. Het management was wel heel aardig en de collega's ook wel! Vooral veel jongeren en een paar oudere mensen.
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
Lange werkdagen, veel staan.
Kreeg meteen kritiek inplaats van dat ze me helpte met wat minder was
Je word er erg gezien als poppetje en je word overal neer gezet zonder te kijken waar jij goed in bent of wat jij fijn vind. De winkel is erg verdeeld in afdelingen en elke afdeling doet ook alsof ze los van elkaar staan. Geven graag commentaar, maar helpen is teveel moeite. Waardoor soms onderling mot ontstaat, wat ten koste gaat van de werksfeer.
Pluspunten
Gezellige collega's op de afdeling
Minpunten
Genoeg
Ik vond het altijd gezellige bij de hema leuke collegas en altijd dingen te doen.
elke dag is het gezellig, de collega's zijn aardig en helpen je als je iets niet weet.
leuke plaats om te werken collega's die zeker klaarstaan om je te helpen wanneer je even eens een keer niet weet goede sfeer tussen de collega's ook op de werkvloer mogelijkheden om je te ontwikkelen bijvoorbeeld door een opleiding te volgen die vanuit de Hema wordt geregeld
Ik vond het ontzettend fijn om bij de HEMA te mogen werken; ik heb veel geleerd, veel gedaan, en veel ervaring gekregen als winkelmedewerkster. Ik weet hierdoor ook dat ik hier goed in ben, en dat ik zeker klantgericht ben en altijd bereid ben om de klant op nummer een te zetten.
Geweldig bedrijf met geweldige teams. Ontzettend naar mijn zin gehad.
op de vloer wordt iedereen een taak toegewezen en dit verandert elke dag, waardoor het werk variërend blijft.
Het werken bij de HEMA is mij goed bevallen. Alles is goed geregeld, er zijn fijne collega's waarmee je kunt samenwerken en men respecteert je voor wie je bent.
Voor het werk dat je moet uitvoeren, zou je echt meer betaald voor moeten krijgen. Voor de rest is de werkomgeving wel gezellig.
Ik vond eigenlijk wel leuk om te werken in de Hema maar me verwachting was om meer dingen te leren.
Ik vindt ten eerste dat je heel slecht wordt ingewerkt. Pas na 3 maanden krijg ik te horen dat ik geen witte schoenen aan mocht. Je krijgt veelste weinig uitbetaald. Personeelskorting is geldig op bijna niks! Je krijgt niks mee geen nieuws melding of duidelijkeid op werk.
Pluspunten
Pensioen
Minpunten
Slecht ingewerkt
Door personeelstekort moet personeel veel meer doen met vele malen minder handen. Geen waardering, word geschreeuwd en de mensen die er al een tijd werken maken daar alles uit, feedback word er niet geaccepteerd.
Als je klachten hebt als personeel word daar niks mee gedaan, nieuwe team leiders stellen zich niet voor. Er word naar je geschreeuw.
Fijn om er te werken, fijne sfeer. Maar ben toe aan wat anders . Werk nu partime maar wil graag fulltime baan nu de kinderen uit huis zijn