Review over HEMA van een medewerker

Gezellige collega’s

15 februari 2020
Slecht assistent nt filiaalmanager, ze waardeerdt niks alleen maar klachten geven
Pluspunten
Gratis eten
Minpunten
Lange dag niet gewaardeerd
25 november 2020
verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Reusel
Er is gewisseld van filiaalmanager. Dut maakte een groot verschil. Voordat dit gebeurde voelde ik me niet op mijn plek. Daarna wel. Er was ruimte. Ruimte om dingen te bespreken, ruimte om aan te geven hoe je jezelf voelde en ruimte om meer of minder te werken.
Pluspunten
Hema werknemerspas. Daarmee krijg je korting. Verder is het ook leuk dat je nooit alleen staat.
Minpunten
Het loon is best laag, Ik vond het ook niet fijn dat alle sieraden af moeten en dat je geen nagellak op mag, Dit is iets persoonlijks uiteraard en het was wel belangrijk voor de hygiene.
30 september 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Borger
Wordt veel over je geroddeld en als werknemer wordt je niet positief beïnvloed. Helaas , door allemaal redenen heb ik mijn contact opgezegd. Mentaal kapot laten maken door collega’s terwijl de leidinggevende het weet, gaat me te ver. Naast de rest van de gebeurdenissen
Pluspunten
Niks
Minpunten
Verdient te weinig & zorgen niet goed voor hun werknemens
28 december 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Den Haag centraal
Je hebt een top team, ze helpen je graag als je er iets uitkomt of ziek bent. Ook proberen we als een team de klanten tevreden te stellen.