HEMA

Reviews voor Verkoper (m/v) bij HEMA

De Hema is een fijne plek om te werken. Iedere dag weer met gezellige collega's aan het werk. Ik heb er vooral geleerd om minder verlegen te zijn door het werk aan de kassa en ook in de winkel. Het was in het begin wel eventje inkomen, ineens een hele hoop klanten en zomaar achter de kassa. Gelukkig hielpen mijn collega's mij toen goed en lukte het prima. Nu werk ik er al weer anderhalf jaar en ik vind het nog steeds even leuk. We hebben een leuke sfeer en hoewel het gezellig is, werken we zeker hard door.
Pluspunten
Fijne Collega's, Personeelskorting
Minpunten
Lastige Klanten
Je wordt bij dit bedrijf zeer onderbetaald, het lijkt alsof je een slaaf van het bedrijf bent.Collega’s kraken elkaar af omdat het jaloerse mensen en elkaar niks gunnen.Bedrijfsleider prijst je aan als goede werknemer wanneer je als een hond voor hem rent en vliegt.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Salaris
Ik raad de HEMA zeker aan! Het is er ontzettend leuk, de collega's zijn allemaal erg enthousiast, je krijgt goede begelijding als je begint! En je heb veel doorgroei mogelijkheden. Na 2 maanden vertouwden ze het al dat ik alleen de afdeling mocht sluiten. Als je aangeeft dat je op meerdere afdelingen wilt staan dan doen ze daar ook echt wat mee, ze gaan dan kijken of er mogelijkheden zijn om een middagje op de afdeling mee te draaien zodat je weet wat er allemaal moet gebeuren.
Pluspunten
Er is gewisseld van filiaalmanager. Dut maakte een groot verschil. Voordat dit gebeurde voelde ik me niet op mijn plek. Daarna wel. Er was ruimte. Ruimte om dingen te bespreken, ruimte om aan te geven hoe je jezelf voelde en ruimte om meer of minder te werken.
Pluspunten
Hema werknemerspas. Daarmee krijg je korting. Verder is het ook leuk dat je nooit alleen staat.
Minpunten
Het loon is best laag, Ik vond het ook niet fijn dat alle sieraden af moeten en dat je geen nagellak op mag, Dit is iets persoonlijks uiteraard en het was wel belangrijk voor de hygiene.
Wordt veel over je geroddeld en als werknemer wordt je niet positief beïnvloed. Helaas , door allemaal redenen heb ik mijn contact opgezegd. Mentaal kapot laten maken door collega’s terwijl de leidinggevende het weet, gaat me te ver. Naast de rest van de gebeurdenissen
Pluspunten
Niks
Minpunten
Verdient te weinig & zorgen niet goed voor hun werknemens
Pluspunten,het werkt gezellig met fijne collega's.Minpunten,hoge werkdruk.
Op de food afdeling met gezellige collega’s. Fijne leidinggevenden. Soms was het druk en andere momenten rustig. Een plek waar je veel leert
Pluspunten
Leuke werkplek
Ik heb een geweldig team. Dat maakt het werk leuk. Je hoeft het bij hema niet te doen voor het salaris
Pluspunten
Top team
Minpunten
Salaris
Het is een leubedrijf met aardige mensen en de klant
HEMA geeft minimale loon aan wat toch wel hard werk is.
Ik vond het werken bij de HEMA leuk, maar niet stressvol. Ik heb er geleerd om netjes met klanten om te gaan. Het management team was ok, maar had zeker verbeterpunten. De bedrijfscultuur is prima, maar de minimale uitbetaling zat voor mij erg in de weg (ook het moeilijkste van mijn baan). Het leukste van de HEMA was de diversiteit die het biedt qua producten.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Minimale loon
Als 16 jarige is het een prima bijbaantje, maar het verdient helaas wel een stuk slechter dan werken in een supermarkt terwijl het vrijwel dezelfde werkzaamheden zijn. Je werkt wel altijd de hele dag en/of de koopavond, wat best zwaar is want je moet constant staan. De dag begint meestal om 8.45 en dan ben je rond 18.15 klaar. Het management was wel heel aardig en de collega's ook wel! Vooral veel jongeren en een paar oudere mensen.
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
Lange werkdagen, veel staan.
Je word er erg gezien als poppetje en je word overal neer gezet zonder te kijken waar jij goed in bent of wat jij fijn vind. De winkel is erg verdeeld in afdelingen en elke afdeling doet ook alsof ze los van elkaar staan. Geven graag commentaar, maar helpen is teveel moeite. Waardoor soms onderling mot ontstaat, wat ten koste gaat van de werksfeer.
Pluspunten
Gezellige collega's op de afdeling
Minpunten
Genoeg
leuke plaats om te werken collega's die zeker klaarstaan om je te helpen wanneer je even eens een keer niet weet goede sfeer tussen de collega's ook op de werkvloer mogelijkheden om je te ontwikkelen bijvoorbeeld door een opleiding te volgen die vanuit de Hema wordt geregeld
op de vloer wordt iedereen een taak toegewezen en dit verandert elke dag, waardoor het werk variërend blijft.
Voor het werk dat je moet uitvoeren, zou je echt meer betaald voor moeten krijgen. Voor de rest is de werkomgeving wel gezellig.
Ik vindt ten eerste dat je heel slecht wordt ingewerkt. Pas na 3 maanden krijg ik te horen dat ik geen witte schoenen aan mocht. Je krijgt veelste weinig uitbetaald. Personeelskorting is geldig op bijna niks! Je krijgt niks mee geen nieuws melding of duidelijkeid op werk.
Pluspunten
Pensioen
Minpunten
Slecht ingewerkt
Door personeelstekort moet personeel veel meer doen met vele malen minder handen. Geen waardering, word geschreeuwd en de mensen die er al een tijd werken maken daar alles uit, feedback word er niet geaccepteerd.
Als je klachten hebt als personeel word daar niks mee gedaan, nieuwe team leiders stellen zich niet voor. Er word naar je geschreeuw.
Fijn om er te werken, fijne sfeer. Maar ben toe aan wat anders . Werk nu partime maar wil graag fulltime baan nu de kinderen uit huis zijn
Erg leuk om te werken. Leuke teams en veel vaste klanten.