HEMA

Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij HEMA

Het werken bij de HEMA is mij goed bevallen. Alles is goed geregeld, er zijn fijne collega's waarmee je kunt samenwerken en men respecteert je voor wie je bent.
Je moest hard doorwerken en heel soms als het kon kon je wel eventjes met iemand een praatje maken maar niet lang
ookal is het rustig er is altijd wel iets te doen! leuke afwisseling tussen vakkenvullen en kassa!
Ik verdiende heel weinig daar maar ze verwachten heel veel van mij. Die balans klopte niet echt voor mij
Toen ik dit werk deed was ik best jong. Het vakkenvullen zelf vond ik geen leuk werk maar ik vond de andere medewerkers wel aardig.
Pluspunten
korting op producten
Minpunten
korte werkdagen (max 2, 5 uur)
Ik heb iets meer dan een maand bij de HEMA gewerkt. Wat ik heb ervaren is dat je op de donderdagavond totaal geen reet doet, maar wel gewoon betaald krijgt. Niks mis mee voor een keer, maar elke donderdagavond hetzelfde liedje. Aanvoer is er niet of nauwelijks meer dus ga je maar spiegelen. Contact met klanten was leuk en hebben respect voor je, meer respect dan je eigen collega‚Äôs. In de horeca is het een drama, constant achter de feiten aan lopen en vervelend werk doen dat slecht is voor je rug. Ook jammer dat broodjes en andere lekkernijen worden weggegooid terwijl ze het personeel nog geen kop koffie of een kleine snack gunnen. Het ergste van alles bij de HEMA is nog de bedrijfsleiding. 3 assistent-bedrijfsleiders en 1 echte bedrijfsleider. Geen idee wat die 3 assistenten er doen maar die hebben er allemaal de ballen verstand van als het gaat om horeca, en dan hoor je een voorbeeldfunctie te hebben. Het grootste punt waarom ik HEMA zou afraden is het overwerken. Je staat tot 6 uur ‚Äės avonds gepland om te werken, willen ze dat je 20 √† 25 minuten langer blijft werken. Einde verhaal voor mij bij de HEMA.
Pluspunten
Houden rekening met school en privé.
Minpunten
Overwerken, onvriendelijke collega’s, slechte planning & zo kan ik nog wel even doorgaan
Fijne gezellige omgeving en collega's. Vooral veel klanten helpen en kassa draaien, door de weeks is er weinig te doen.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Salaris
Heel leuk werk, een goede inwerkings methode en makkelijk om te doen, maar het verdiende heel weinig.
Ik heb een prettige tijd gehad bij de HEMA. Ik werkte met gezellige en aardige collega's en er hing een goede sfeer.
Pluspunten
Gezellige omgeving
Minpunten
Geen minpunten
Leuk bedrijf met een geweldig team. Altijd druk en altijd wel iets om te doen.
Goede werkomgeving, leuke collega's en goede werktijden.
Pluspunten
Korting bij je aankopen
Minpunten
Weinigncomplimenten
Hema is erg leuk om te werken alleen je moet wrl echt hard door werken
Dit was een super leuk bijbaantje jammer genoeg moest ik na de zomervakantie stoppen ivm stage.
ik leer snel ik weet nu ook hoe en pda gebruikt word en hoe ik heb altijd het geluk gehad dat ik gezellige collega's heb gehad dat maakt te werk sfeer ook vele leuker en het leukste van en baan is dat je redelijk veel contact hebt met te mensen om je heen zoals je collega's en klanten
bij de hema heb ik niet zo veel geleerd omdat ik daar maar een maand heb stage gelopen maar het was een mooie ervaring om te beleven
Pluspunten
goeie werk plek
Minpunten
nvt
kassa werkzaamheden en anders in winkel alles op orde houden.
Pluspunten
klanten
Minpunten
zijn er niet
Als cassiere en worstverkoper en broodjesverkoper heb ik geleerd om te gaan met de kassa het inzien dat je ook als laatste voor de klant komt maar nog steeds het gezicht bent van de winkel collegas onder elkaar zijn heel vriendelijk en helpen elkaar waar nodig Bedrijfslijder daar in tegen is wat minder vriendelijk en zit je achter je vodden.. het is aanpoten maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het goed te doen
Pluspunten
gezellige wersfeer met collegas
Minpunten
stond buiten ook in de winter best koud
Zeer goede baan, alles is perfect geregeld. Gezellige collega's. Goeie sfeer in de winkel qua feestdagen etc.
niet veel beetje kassa werk niks wel oke leuke collega's omgaan met de directie collega's
Minpunten
geen eten
het is een gezellige werk zweer collega's zijn behulpzaam je bent altijd onder de mensen
leukste deel van de baan waas afdeling make up zwaarste deel was vakkenvuller met de bakken collegas waren wel heel fijn om mee te werken
  1. Supermarktmedewerker (m/v)