HEMA

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij HEMA als Productiemedewerker (m/v)

Productiemedewerker (m/v)9 reviews

Wissen
3.2Salaris en arbeidsvoorwaarden

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 783 reviews

gezellige collega's

Leuk bedrijf om te werken, alleen wordt hier met 2 maten gemeten. Mensen die er nog niet zo lang werken krijgen eerder een contract aaneboden dan mensen die er langer werken en goed hun best doen.

Pluspunten

dichtbij huis

Minpunten

planning verandert vaak

Mond houden en werken!

Hier heerst een echte robot mentaliteit. Het motto is hier dan ook "Mond houden en doorwerken!". De communicatie onderling is hier dan ook om te huilen. Van iedereen word verwacht alles al te weten zonder er uitleg over gehad te hebben. Werktempo ligt heel erg hoog, en als je het niet bij kan houden krijg je een grote mond van de bakkerlijlijer. Dit geldt overigens ook voor goeiemorgen zeggen tegen je collega's. Mond houden en geleik beginnen met werken. Ik dacht dat de Hema zo een leuk bedrijf was maar dit deed mij meer aan een werkkamp uit de jaren 40 denken.

Pluspunten

Je stembanden blijven bespaard.

Minpunten

Er word verwacht dat je je als slaaf opstelt.

Weinig sturing van onplezante mensen

Uitleg van wat dan ook is over het algemeen het absolute minimum. Je wordt verteld wat je op dat moment voor dit ene ding dat je doet moet weten, en daar laten ze het bij. Vervolgens wordt er wel van je verwacht dat je al het andere ook weet. Niet zo zeer de leiding, maar je collega's op de vloer hebben hier een handje van. Een boel zijn continue opdringerig en boos omdat je het niet zo goed kunt als zij terwijl zij denken dat het net zo vanzelfsprekend is voor jou als voor hen. Het werk zelf verveelt zeer snel, en het geld dat je er voor krijgt weegt er niet tegenop. Ik verdien MEER in MINDER UREN bij mijn zaterdagbaantje.

Target en planmatig gericht werk.

Veel verschillende type collega's wat het leuk en interessant maakt. Intensief en hard werken. Veelal routine werkzaamheden.

Pluspunten

Veel diversiteit in personeel.

Minpunten

Laag salaris.

werken tussen flukkende aso's

gaan gaan gaan , snel werken met bijde handen , geen goede leiding , collega's wat constant schreeuwen

Pluspunten

goede verdiensten

Minpunten

stress

Meer reviews van Productiemedewerker (m/v)

Bekijk alle (9) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HEMA. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6