HEMA

Reviews voor Productiemedewerker (m/v) bij HEMA

Leuk bedrijf om te werken, alleen wordt hier met 2 maten gemeten. Mensen die er nog niet zo lang werken krijgen eerder een contract aaneboden dan mensen die er langer werken en goed hun best doen.
Pluspunten
dichtbij huis
Minpunten
planning verandert vaak
In het begin gaat het nog wel.. tot ze hun afspraken niet meer nakomen. Vooral de baas komt afspraken niet na met bijvoorbeeld een contract aanbieden of vrije dagen ook daadwerkelijk vrij houden. Ook is er erg respectloos met mensen omgegaan die daarna weg zijn gegaan, ook de leiding.
Hier heerst een echte robot mentaliteit. Het motto is hier dan ook "Mond houden en doorwerken!". De communicatie onderling is hier dan ook om te huilen. Van iedereen word verwacht alles al te weten zonder er uitleg over gehad te hebben. Werktempo ligt heel erg hoog, en als je het niet bij kan houden krijg je een grote mond van de bakkerlijlijer. Dit geldt overigens ook voor goeiemorgen zeggen tegen je collega's. Mond houden en geleik beginnen met werken. Ik dacht dat de Hema zo een leuk bedrijf was maar dit deed mij meer aan een werkkamp uit de jaren 40 denken.
Pluspunten
Je stembanden blijven bespaard.
Minpunten
Er word verwacht dat je je als slaaf opstelt.
Uitleg van wat dan ook is over het algemeen het absolute minimum. Je wordt verteld wat je op dat moment voor dit ene ding dat je doet moet weten, en daar laten ze het bij. Vervolgens wordt er wel van je verwacht dat je al het andere ook weet. Niet zo zeer de leiding, maar je collega's op de vloer hebben hier een handje van. Een boel zijn continue opdringerig en boos omdat je het niet zo goed kunt als zij terwijl zij denken dat het net zo vanzelfsprekend is voor jou als voor hen. Het werk zelf verveelt zeer snel, en het geld dat je er voor krijgt weegt er niet tegenop. Ik verdien MEER in MINDER UREN bij mijn zaterdagbaantje.
Veel verschillende type collega's wat het leuk en interessant maakt. Intensief en hard werken. Veelal routine werkzaamheden.
Pluspunten
Veel diversiteit in personeel.
Minpunten
Laag salaris.
de werkdruk bij dit bedrijf ligt er hoog, en erg word erg chaotisch gewerkt.,
Zal er zo weer werken,alleen jammer dat Hema Banket bakkerij hun eigen vaste mensen heeft.
Pluspunten
Buiten roken
Minpunten
None
gaan gaan gaan , snel werken met bijde handen , geen goede leiding , collega's wat constant schreeuwen
Pluspunten
goede verdiensten
Minpunten
stress
wat ik van de oliebollenbakkerij vindt is dat je het perfect kunt gebruiken om even wat bij te verdienen maar ook niet meer dan dat moet verwachten het is vrij simpel werk en je leert er niet echt veel verder met collega's zat het toen wel goed iederen behandelde elkaar netjes en her en der komt er een grapje langs
Pluspunten
nvt
Minpunten
geen wisselende werkzaamheden
  1. Productiemedewerker (m/v)