HEMA

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij HEMA als Medewerker Klantenservice (m/v)

Medewerker Klantenservice (m/v)12 reviews

Wissen
3.2Salaris en arbeidsvoorwaarden

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 786 reviews

Gezellig werken, geen hoog loon

Hema leert je zelfverzekerd te worden. Ik kwam er als onzeker iemand aan het werk, en ik durf nu veel meer. Je leert met mensen omgaan en hoe je samen een probleem op kan lossen. Hoe je vriendelijk blijft tegen klanten, ook al zijn ze niet vriendelijk tegen jou.

Pluspunten

Vaste werkuren, gezellige collega's

Minpunten

laag loon

Heel leuk werk, schandalig salaris

Vind het werk en de ( meeste) collega's heel erg leuk. Alleen verwachten ze je veel te veel van je voor wat je verdient, salaris is echt schandalig laag. Volgens mij echt op het randje van wat toelaatbaar is. En je moet echt best hard werken, geen betaald koffiepauzes en als je avonddienst hebt je eten zelf moeten betalen is ook slecht.

Niet gezellig

Je krijgt te snel alles op je af. Er werd weinig uitgelegd en ze worden dan boos als je het niet snapte. Het personeel is onvriendelijk zowel tegen collega's en klanten. Heb er een slechte ervaring aan over gehouden.

Pluspunten

Vaak gratis lunch

Minpunten

Weinig uitleg

Meer reviews van Medewerker Klantenservice (m/v)

Bekijk alle (12) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HEMA. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6

3.6