HEMA

Reviews voor HEMA in Zwolle

Echt de liefste en leukste menden waar ik heb gewerkt, en een goede werksfeer. Groot minpuntje van mij is dat niet elke maand de overuren werden uitbetaald.. maar als het goed is is dat nu opgelost.
Pluspunten
Leuke mensen, goede werksfeer
Minpunten
Verdiend te weinig
Constant werken met hoge werkdruk, en veel te weinig personeel. Ver boven contracturen werken. Lange dagen en weken maken. Weinig waardering en je word aan je lot overgelaten. Meerdere collega's kampen met burnout klachten. Wel hele fijne collega's waar we elkaar proberen te helpen. Maar zeker geen aanrader om te werken!
Erg slecht ingewerkt, geen leuk contact met collega's. Kreeg commentaar op dingen die ik verkeerd deed, terwijl ik die nooit geleerd heb, omdat ik dus nauwelijks was ingewerkt. Leidinggevenden deden hun werk niet goed, maar vonden zichzelf heel wat. Werksfeer was negatief. Laag salaris en weinig pauzes. Werd aangenomen, ondanks mijn slechte gezondheid, was volgens hun geen probleem. Werd vervolgens ontslagen vanwege mijn slechte gezondheid....
In een typische dag bij de HEMA ben je vooral met de klant bezig. Kassa draaien en de winkel bijhouden en vernieuwen staan ook centraal.