HEMA

Reviews voor HEMA in Zwijndrecht

De werksfeer is altijd supergezellig. Collega's zijn altijd vriendelijk en het is leuk werk. Ik sta vooral op de takeaway en is een aanrader!
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Nvt
Na hier kort te hebben gewerkt ben ik blij dat ik er vanaf ben. Wat een vreselijke werkgever. Enorm stressvolle baan waarbij er ook maar geen enkel beetje rekening wordt gehouden met de werknemer.Doe het niet!
Pluspunten
Minpunten
Managers, minimumloon
De collega's waren fijn om mee te werken. Helaas zijn de klanten niet om over naar huis te schrijven. Ook het management geeft totaal niet het goede voorbeeld (te laat aankomen, over de kleinste dingen zeiken terwijl ze zelf alleen maar uit hun neus eten). De collega's zijn toch echt het enige pluspunt. Het salaris is gewoon het minimumloon en er zijn geen fatsoenlijke arbeidsvoorwaarden. Er is geen reiskostenvergoeding en tijdens het inwerken word er totaal geen training gegeven. Doe jezelf een plezier, ga bij elke andere keten werken want hier word je mentaal moe van.Je krijgt een halfjaar contract aangeboden waar twee maanden proeftijd op zit, wat het contract al nietig maakt. Ze houden zich vooral aan hun eigen regels maar niet aan de wetgeving.Het oude Hema concept was te doen, en ook veel leuker. Nu met de nieuwe keuken is het stressvoller.
Pluspunten
De collega's
Minpunten
De werkdruk, management.
ik vond het een leuke tijd als kassa medewerker, lekker makkelijk en handig, vind het super
Hema is erg leuk om te werken alleen je moet wrl echt hard door werken
Super leuk en veel te leren bij dit bedrijf. Erg aan te raden
Pluspunten
veel mogelijkheden in doorscholen
Minpunten
Eens ontslagen word je nooit meer een kans gegeven.
leuk werk zit er 25 jaar en ben nu allround mederwerkster kan in de winkel werken ,kassa,gebak /vleesware,lunchroom en takeaway
Pluspunten
nette winkel en personeel
Minpunten
nvt
Heb heel veel ervaring opgedaan binnen de HEMA. Zowel als cassiere,winkel en horeca. Uiteindelijk ben ik cheffin geworden daar. Ik had leuke collega"s en ondanks ik cheffin werd ben ik altijd mezelf gebleven en dat gaf een goeie werkhouding tussen mij en mijn collega"s. We kregen een nieuwe bedrijfsleider die uit een hele andere branche vandaan kwam en dat boterde niet zo tussen ons.Nam weinig aan van anderen en dat was jammer. Maar heb ondanks alles een hele leuke tijd gehad binnen de HEMA.
Pluspunten
korting
Minpunten
Werkkleding