HEMA

Reviews voor HEMA in Venlo

op de vloer wordt iedereen een taak toegewezen en dit verandert elke dag, waardoor het werk variërend blijft.
Voor het werk dat je moet uitvoeren, zou je echt meer betaald voor moeten krijgen. Voor de rest is de werkomgeving wel gezellig.
de dag begint gelijk met de winkel te vullen met de nieuwe producten ik heb niet echt iets geleerd de directie was zeer streng en onsympathiek tegenover de werknemers
Pluspunten
Minpunten
geen rekening met beschikbaarheid
Hier heb heel wat jaren gewerkt was een leuke werkgever heb er ook flink mogen doorgroeien en dat heeft me flink geholpen bij andere banen vinden
Als verkoopmedewerkster Horeca houd ik mij de hele dag b ezig met het voorbereiden en produceren van onze producten, de afwas, borgingsregels, bestellingen maken, zorgen dat alles hygienisch schoo is en blijft.Het leukste van mijn werk vind ik de omgang met onze klanten. Even een praatje maken met bekende en onbekende klanten als daar tijd voor is. Ik vind het fijn als klanten met een tevreden gevoel onze zaak verlaten.Met mijn collega's werk ik graag samen, we zijn goed op elkaar in gespeeld, iedereen weet wat het takenpakket is.Een typische dag is wanneer het 's morgens al niet lekker loopt waardoor je de hele dag achter de feiten aanloopt en er dan toch voor zorgen dat we het gezellig houden met elkaar. Wat vrijwel altijd lukt, door goed te relativeren en een beetje humor.
Pluspunten
onderlinge saamhorigheid met de collega's
Minpunten
er worden soms te weinig mensen ingezet om alles goed draaiende te houden
ik heb bij de H E M A veel geleerd in al die jarenbv.kassa bedienenleiding geven in een groep medewerkersbestellen van artikelen