Logo van HEMA
HEMA

Reviews voor HEMA in Rotterdam

30 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 769 reviews

Het was wel goed om de werksfeer te ervaren, maar het is toch wel zwaar om veel verschillende taken uit te voeren

Het verschilt per persoon wat ze leuk vinden. Vakkenvullen zou ik graag niet doen en daarom vond ik mijn stage in de tweede week niet meer leuk

Slechte sfeer vriendjes politiek met de teamleider en filiaal manager je moet goed hielen kunnen likken

Slechte werkgever je wordt er niet gelukkig van geen werk prive balans aleen klaar staan voor de hema maar de hema staat niet klaar voor zijn werknemers

Pluspunten

Slecht

Gezellige werknemers/-gevers en goede sfeer

Hema Hillegersberg heeft een goeie sfeer hangen en is altijd erg gezellig maar ook begrijpend. Als je ergens mee zit kan je gemakkelijk naar je teamleiders stappen zonder probleem. Daarnaast kan iedereen goed met elkaar omgaan en leer je iedereen wel goed kennen, heb ook wat vrienden gemaakt.

gezellige collega's

wat ik heb geleerd bij de HEMA is hoe vriendelijk ik moet zijn niet alleen met klanten die binnenkomen maar ook met je collega's. als je een leuke uitstraling hebt maak je veel vrienden. de magagement daar is heel zakelijk en op orde. het moeilijke van de baan is aan het begin wanneer je alles nog moet leren, na een paar weken komt het wel goed. het leukste aan de baan is het contact met je collega's.

Pluspunten

genoeg lunch pauzes

Minpunten

lange werkdagen

Leuke baan!

Leuk team, erg leuk werk. Gedreven en gezellige collega's. Samen maak je iets van iedere dag. Helaas moeten stoppen omdat de afstand werk naar huis niet meer overbrugbaar was. Erg veel mogen en kunnen leren. Leuke baan voor een student of startende.

Pluspunten

Gezellig team.

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheid.

Veel te doen met een leuke werkomgeving

Je leert een routine bij de Hema. Het is erg leuk om dingen hier samen te doen

Pluspunten

Gezelligheid

Minpunten

Veel tilwerk

Het was zeer gezellig bij de hema. Heb ook veel geleerd daar.

Hema was een top plek. Het was mijn eerste baantje en heb daar gelijk heel veel geleerd zoals hoe ik met klanten moet omgaan, hoe ik het best producten kan presenteren en hoe ik producten moet verkopen aan de klanten. Het was een rustige plek om te werken. De collegas waren heel aardig en de managers ook. Het leukste vond ik nieuwe producten aanvullen en op een goeie manier presenteren. Het moeilijkste was in het magazijn werken.

Leuk werk, leuke collega's, weinig verdienen

Heel leuk werk, een goede inwerkings methode en makkelijk om te doen, maar het verdiende heel weinig.

w

Ik ben begonnen als stagiair bij de Hema. Door te laten zien dat ik een harde werker ben ,mocht ik ook beginnen met werken. De hema is een leuk bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden. Je leert er veel en er zijn genoeg taken om te doen dus je bent altijd bezig met verschillende werk verrichten .

Gezellige werkomgeving

Had het super naar me zin bij hema, ze waren ook super blij met mijn werktempo vandaar dat ik mijn 2de periode van mijn stage ook bij hun ga afronden

Vacatures van HEMA

in Rotterdam
Meer vacatures

Gezellige collega's

ik had er altijd gezellige collega's. Je bent altijd bezig en dat vond ik wel fijn.

Pluspunten

Goeie werktijden

Gezellig

Elke dag is weer anders op de werkvloer. Je werkt samen met collega's uit verschillende landen. De klanten zijn ook multicultureel.

Gezellige sfeer

Veel geleerd, goede begeleiding. Leuke colleg'a's waar ik goed mee op kon schieten. weinig mogelijkheden tot doorgroei

Pluspunten

redelijke vergoeding

Kadia

Ik ben heel erg blij als ik bij Hema werk en ik klanten goed hulpen

Pluspunten

Ja

Minpunten

Ja

het werk opzich is prettig alleen word er veel bemoeit met keuzens die maak omtrend thuis

op mijn werk sta ik veel achter de kassa ook moet ik de klanten helpen zover ik hoor zijn de klanten te vrede over mijn werk. de directie van de hema ken ik niet persoonlijk heb hem wel eens af en toe gezien en ken zijn naam echt veel contact is er niet. met mijn collega's kan ik goed opschieten. heb niet echt problemen als ik iets niet snap vraag ik om uitleg. het leukte van me baan is de klanten tevreden te maken.

Pluspunten

het is niet mijn droom baan

Minpunten

krijg geen personeelskorting, geen volledige reisvergoeding

Stressbestendigheid

Vanwege de drukke locatie leer je snel om te gaan met stress vanwege de vele klanten die er komen. Je leert dat de taken snel en zorgvuldig gedaan moeten worden.

Het was gezellig en ik heb veel ervaring gekregen van me medewerkers

deze baan was heel makkelijk en leerzaam. Je leert hoe je met de klanten moet omgaan, je leert over de kassa en je krijgt ook een kassa training, je leert hoe je moet brood en gebak moet bestellen. Ik vind het leukste aan het gebak afdeling, want je bent altijd bezig met de klante. klanten komen hun gebak bestellen en ophalen, maar ze kunnen ook kopen.

Pluspunten

kortingpasje

gezellig

je leert veel hoe je met collegas en met werkzoekende moet omgaan. je leert ook ook hoe rapporten moet schrijven en hoe je met de werkdruk moet omgaan

Vulploeg/kassa

Een typische werkdag bestaat uit een uur van te voren voordat de winkel open gaat de schappen bijvullen en later kassa draaien wanneer dit op je planning staat. Collega's zijn meestal jonge studenten wat dus gezellig is. Het moeilijkste is dat je hier vaak afwisselend werk hebt. Het ene moment sta je te vullen en het andere moment draai je kassa. Het leuke is dat je in een warenhuis werkt.

Super gezellig, leuk werk

De tijden verschilden wat fijn is, ik ben sociaal gegroeid, directie was prima om mee te werken evt onderhandelen. Collega's waren top. Moeilijkste was veel pikken van de klanten, maar daar wen je wel aan. Leukste was de sfeer.

Pluspunten

Personeelskorting

Hardwerkend maar gezellig

Je werkt in een groot team daardoor zijn je dagen divers. flexibel zijn is een must. Je werkt hard

Pluspunten

goeie sfeer

Minpunten

weinig pauze

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HEMA. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,6

• HEMA