HEMA

Reviews voor HEMA in Breda

Ik heb in het begin een hele leuke tijd bij HEMA gehad (als horecamedewerker in het weekend). Er was een heel leuk team en er was zo nu en dan ruimte voor een praatje. Je moet er wel rekening meebouwden dat je lange dagen kan gaan maken. In mijn filiaal werkte men eigenlijk standaard een dienst van 9 uur. Het is lekker afwisselend en nooit saai! Ik moet wel zeggen dat er grote verschillen zijn in alle HEMA-filialen hoe dingen gaan. In mijn filiaal, waar ik toen al een lange tijd met veel plezier had gewerkt, ontstonden steeds meer conflicten tussen de filiaalmanager en het personeel. En wanneer dit werd aangegeven bij HEMA zelf werd er, vind ik, te weinig mee gedaan. Collega’s die contact hadden gezocht met HEMA om dit probleem aan te kaarten kregen een kort antwoord. Het leek een beetje alsof ze zeiden: jammer, maar we doen er niks mee. Dit is dan ook de rede waarom ik zelf nu weg ben bij HEMA, ondanks de leuke tijd en vooral de leuke collaga’s bij HEMA. Als dit anders was gelopen had ik er graag nog gewerkt.
Pluspunten
Leuke werksfeer en afwisselend werk
Minpunten
Bij problemen wordt je vaak niet serieus genomen of moet je het zelf maar oplossen.
fijne samenwerking met collega's goede werkomgeving soms wel lange dagen en laat thuis gezelligheid met de vaste klanten heel gevarieerd ,van kassa werk tot magazijn werk er werken veel mensen al heel lang bij de hema
Pluspunten
gezellig onder elkaar
Minpunten
lange werkdagen, laat thuis
Je moest hard doorwerken en heel soms als het kon kon je wel eventjes met iemand een praatje maken maar niet lang
Veel mogelijkheden om klanten te helpen, ook om sociaal contact te hebben met collega's.
Een bedrijf waar je s'morgens met een frisse blik de dag begon!
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Minpunten
nvt
Elke keer moest je hard werken om de taken te voltooien. Meestal kregen we als team niet alle taken af. In de ochtend was je vooral bezig met vakken vullen, opruimen van kassa's, het aanvullen van de kassaverkoop of kassa aan het draaien. In de middag/avond was je vooral kassa aan het draaien. Meestal was het te druk om klanten producten aan te wijzen of vakken te vullen. De collega's waren aardig onder elkaar. Ieder hielp elkaar waar hij of zij kon. Waren de tasjes op? Dan ging een iemand naar het magazijn om voor iedereen tasjes te halen. Ondertussen probeerde de rest de klanten te helpen. Het moeilijkst was het kassa draaien. De rijen waren in de middag lang, ondanks dat ieder personeelslid kassa aan het draaien was.
Pluspunten
Personeelskorting, gezellige collega's
Minpunten
Heel hard werken voor een minimumloon
In een bedrijf met veel collega's waar iedereen zijn plek heeft gevonden. hard werken maakt het werk nog leuker
Pluspunten
werksfeer
Minpunten
contact tussen management