HEMA

Reviews voor HEMA in Assen

Pluspunten,het werkt gezellig met fijne collega's.Minpunten,hoge werkdruk.
Tijdens mijn werktijd bij de Hema stond ik op de Horeca. Hier was het management zo ontzettend slecht. Als nieuwe werkkracht werd ik praktisch alleen neergezet op drukke feestdagen want als mijn collega's waren ineens 'ziek' met koningsdag. Daarnaast vond de teamleider het belangrijker dat de winkel overspoeld was met personeel dan dat er genoeg mensen bij de horeca stonden. In de winkel at het personeel uit hun neus terwijl ik in de horeca in mijn eentje een restaurant mocht runnen. Want tijdens de pauzes stond je daadwerkelijk alleen in het restaurant. Dan mag je alleen gaan: afwassen, kassadraaien, schoonmaken, broodbakken, vakkenvullen, koffieschenken, gebak snijden etc. En dat is onmogelijk. Hierom ben ik ook weg gedaan. Verschrikkelijk.
Minpunten
Slecht management
Het is precies het zelfde wat ik in leek gedaan heb. Maar in dit functie heb ik oo vakken gevuld en ook allemaal orders zelf gelopen in de winkel en magazijn.
Ik heb in de periode dat ik hier heb gewerkt het enorm naar mijn zin gehad en ook veel geleerd. Ook is er een enorm fijne en gezellige werksfeer onder collega's