HEMA
Review over HEMA van een medewerker

werkdag

26 oktober 2017
s morgens om 7.00 op de fiets vanuit Nijbroek naar Apeldoorn om om 8.30 aanwezig te zijn bij de HEMA in Apeldoorn dan dronken we eerst koffie mijn collega zette koffie en nam ik de kar om de verse koffie te vervangen bij alle kantoren en nam de gebruikte bladen van de vorige middag weer mee,weer in de kantine aangekomen dronken we eerst weer koffie daarna vulde ik de emmers en de kar met attributen om de wc s en de kantoren langs te gaan om deze schoon te maken, als ik dat had gedaan was het weer tijd om de gebruikte bladen weer op te halen,daarna was er nog een kom koffie en kon ik weer huiswaarts keren dat was vaak rond 12.00-12.30 dan was ik 14.00 weer thuis, dit deed ik van maandag tot vrijdag en later als het druk was heb ik wel wat meer uren gedraaid dat vond ik geen probleem.
Pluspunten
er was een goede sfeer
Minpunten
ik vond het een eind fietsen
19 juni 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Apeldoorn
Het is een leubedrijf met aardige mensen en de klant
7 januari 2019
Vakkenvuller/kassamedewerker (voormalige medewerker) - Apeldoorn
Ik heb iets meer dan een maand bij de HEMA gewerkt. Wat ik heb ervaren is dat je op de donderdagavond totaal geen reet doet, maar wel gewoon betaald krijgt. Niks mis mee voor een keer, maar elke donderdagavond hetzelfde liedje. Aanvoer is er niet of nauwelijks meer dus ga je maar spiegelen. Contact met klanten was leuk en hebben respect voor je, meer respect dan je eigen collega‚Äôs. In de horeca is het een drama, constant achter de feiten aan lopen en vervelend werk doen dat slecht is voor je rug. Ook jammer dat broodjes en andere lekkernijen worden weggegooid terwijl ze het personeel nog geen kop koffie of een kleine snack gunnen. Het ergste van alles bij de HEMA is nog de bedrijfsleiding. 3 assistent-bedrijfsleiders en 1 echte bedrijfsleider. Geen idee wat die 3 assistenten er doen maar die hebben er allemaal de ballen verstand van als het gaat om horeca, en dan hoor je een voorbeeldfunctie te hebben. Het grootste punt waarom ik HEMA zou afraden is het overwerken. Je staat tot 6 uur ‚Äės avonds gepland om te werken, willen ze dat je 20 √† 25 minuten langer blijft werken. Einde verhaal voor mij bij de HEMA.
Pluspunten
Houden rekening met school en privé.
Minpunten
Overwerken, onvriendelijke collega’s, slechte planning & zo kan ik nog wel even doorgaan
25 april 2016
Verkoopster (voormalige medewerker) - Apeldoorn
Hema is een leuk bedrijf om je eerste baantje te hebben. Leuke collega's. ik heb hier veel geleerd om mensen te helpen in een winkel.