HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Slecht

5 juli 2020
In het begin gaat het nog wel.. tot ze hun afspraken niet meer nakomen. Vooral de baas komt afspraken niet na met bijvoorbeeld een contract aanbieden of vrije dagen ook daadwerkelijk vrij houden. Ook is er erg respectloos met mensen omgegaan die daarna weg zijn gegaan, ook de leiding.
16 mei 2019
Productiemedewerker (voormalige medewerker) - Dordrecht
Hier heerst een echte robot mentaliteit. Het motto is hier dan ook "Mond houden en doorwerken!". De communicatie onderling is hier dan ook om te huilen. Van iedereen word verwacht alles al te weten zonder er uitleg over gehad te hebben. Werktempo ligt heel erg hoog, en als je het niet bij kan houden krijg je een grote mond van de bakkerlijlijer. Dit geldt overigens ook voor goeiemorgen zeggen tegen je collega's. Mond houden en geleik beginnen met werken. Ik dacht dat de Hema zo een leuk bedrijf was maar dit deed mij meer aan een werkkamp uit de jaren 40 denken.
Pluspunten
Je stembanden blijven bespaard.
Minpunten
Er word verwacht dat je je als slaaf opstelt.
16 oktober 2018
productiemedewerker (huidige medewerker) - Almere
Leuk bedrijf om te werken, alleen wordt hier met 2 maten gemeten. Mensen die er nog niet zo lang werken krijgen eerder een contract aaneboden dan mensen die er langer werken en goed hun best doen.
Pluspunten
dichtbij huis
Minpunten
planning verandert vaak
7 juni 2017
Caissière (voormalige medewerker) - Doetinchem
Alles valt te overleggen en wanneer je tijdig dingen doorgeeft, wordt hier altijd iets mee gedaan.