HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Slecht bedrijf

10 maart 2020
Ik vindt ten eerste dat je heel slecht wordt ingewerkt. Pas na 3 maanden krijg ik te horen dat ik geen witte schoenen aan mocht. Je krijgt veelste weinig uitbetaald. Personeelskorting is geldig op bijna niks! Je krijgt niks mee geen nieuws melding of duidelijkeid op werk.
Pluspunten
Pensioen
Minpunten
Slecht ingewerkt
27 februari 2021
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
Slechte werkgever je wordt er niet gelukkig van geen werk prive balans aleen klaar staan voor de hema maar de hema staat niet klaar voor zijn werknemers
Pluspunten
Slecht
15 februari 2021
Verkoopmedewerker/Leidinggevende in opleiding (voormalige medewerker) - Nederland
Je wordt bij dit bedrijf zeer onderbetaald, het lijkt alsof je een slaaf van het bedrijf bent.Collega’s kraken elkaar af omdat het jaloerse mensen en elkaar niks gunnen.Bedrijfsleider prijst je aan als goede werknemer wanneer je als een hond voor hem rent en vliegt.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Salaris
21 januari 2021
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Made
De Hema is een fijne plek om te werken. Iedere dag weer met gezellige collega's aan het werk. Ik heb er vooral geleerd om minder verlegen te zijn door het werk aan de kassa en ook in de winkel. Het was in het begin wel eventje inkomen, ineens een hele hoop klanten en zomaar achter de kassa. Gelukkig hielpen mijn collega's mij toen goed en lukte het prima. Nu werk ik er al weer anderhalf jaar en ik vind het nog steeds even leuk. We hebben een leuke sfeer en hoewel het gezellig is, werken we zeker hard door.
Pluspunten
Fijne Collega's, Personeelskorting
Minpunten
Lastige Klanten