HEMA
Review over HEMA van een medewerker

prima en gezellige baan om als student bij te verdienen,

22 oktober 2015
Een gemiddelde dag begint met het klaar maken van de winkel voor de verkoop van de dag waar ik meestal als 'bakker' fungeer. Ik snij brood of verdeel het gebak met het oog op de opening van de winkel. Daarna bestel ik producten van de vleeswaren afdeling en de versafdeling voor de komende week. De rest van de dag houd ik me voornamelijk bezig op de afdeling food, waar ik zorg voor de optimale beschikbaarheid van de producten met de juiste pricing en signing. Je leert bij de hema om je verantwoordelijkheid te nemen om in teamverband te zorgen voor een goed functionerende afdeling. Je leert naast samenwerken om op een goede manier met klanten om te gaan. De directie houdt privé en zakelijk erg gescheiden. Op de werkvloer is men vooral erg taakgericht, waar op de zogenaamde 'hema feestjes' het sociale aspect erg centraal staat. Er heerst een gezellige sociale sfeer op het werk, de collega's weten dat er gewerkt moet worden, maar dit gebeurt in een sociale setting waarin men elkaar respecteert. Het moeilijkste van de baan is waarschijnlijk het omgaan met lastige klanten. Er zijn klanten die erg onredelijk zijn en hierbij is het de kunst om hier zo goed mogelijk mee om te gaan. Het leukste van de baan zijn wel de bedrijfsfeesten.
Pluspunten
bedrijfsfeesten
Minpunten
gebrek aan waardering sommige directieleden
27 februari 2021
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
Slechte werkgever je wordt er niet gelukkig van geen werk prive balans aleen klaar staan voor de hema maar de hema staat niet klaar voor zijn werknemers
Pluspunten
Slecht
15 februari 2021
Verkoopmedewerker/Leidinggevende in opleiding (voormalige medewerker) - Nederland
Je wordt bij dit bedrijf zeer onderbetaald, het lijkt alsof je een slaaf van het bedrijf bent.Collega’s kraken elkaar af omdat het jaloerse mensen en elkaar niks gunnen.Bedrijfsleider prijst je aan als goede werknemer wanneer je als een hond voor hem rent en vliegt.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Salaris
31 januari 2021
Versmedewerker (voormalige medewerker) - Hoogeveen
Heel leuk bedrijf om er te werken het was alleen niet voor mij. Over het algemeen leuke mensen die er werken en een leuke werk sfeer. Ondanks de leuke werk sfeer en leuke collega's vond ik het wel een beetje een saaie werk omgeving(ik stond vornamelijk op de gebakjes afdeling) en je heb niet veel tedoen en het hielp niet me dat ik ADHD heb maar vaak veel verveling en je nog was het niet al te slecht.
Pluspunten
10 procent korting op alle aankope
  1. prima en gezellige baan om als student bij te verdienen,