HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Prima bijbaan

16 juni 2020
Als 16 jarige is het een prima bijbaantje, maar het verdient helaas wel een stuk slechter dan werken in een supermarkt terwijl het vrijwel dezelfde werkzaamheden zijn. Je werkt wel altijd de hele dag en/of de koopavond, wat best zwaar is want je moet constant staan. De dag begint meestal om 8.45 en dan ben je rond 18.15 klaar. Het management was wel heel aardig en de collega's ook wel! Vooral veel jongeren en een paar oudere mensen.
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
Lange werkdagen, veel staan.
15 februari 2021
Verkoopmedewerker/Leidinggevende in opleiding (voormalige medewerker) - Nederland
Je wordt bij dit bedrijf zeer onderbetaald, het lijkt alsof je een slaaf van het bedrijf bent.Collega’s kraken elkaar af omdat het jaloerse mensen en elkaar niks gunnen.Bedrijfsleider prijst je aan als goede werknemer wanneer je als een hond voor hem rent en vliegt.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Salaris
21 januari 2021
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Made
De Hema is een fijne plek om te werken. Iedere dag weer met gezellige collega's aan het werk. Ik heb er vooral geleerd om minder verlegen te zijn door het werk aan de kassa en ook in de winkel. Het was in het begin wel eventje inkomen, ineens een hele hoop klanten en zomaar achter de kassa. Gelukkig hielpen mijn collega's mij toen goed en lukte het prima. Nu werk ik er al weer anderhalf jaar en ik vind het nog steeds even leuk. We hebben een leuke sfeer en hoewel het gezellig is, werken we zeker hard door.
Pluspunten
Fijne Collega's, Personeelskorting
Minpunten
Lastige Klanten
16 oktober 2018
productiemedewerker (huidige medewerker) - Almere
Leuk bedrijf om te werken, alleen wordt hier met 2 maten gemeten. Mensen die er nog niet zo lang werken krijgen eerder een contract aaneboden dan mensen die er langer werken en goed hun best doen.
Pluspunten
dichtbij huis
Minpunten
planning verandert vaak