HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Prima bijbaan

30 maart 2021
Ik was blij dat ik in mijn vakantie terecht kon bij HEMA, waar ik heb geleerd wat verkoopmedewerker zijn inhoudt. De dag startte met het voorbereiden en openen van de winkel, waar ik vaak alleen werd gelaten in de (vrij kleine) vestiging. Dit zorgde ervoor dat ik vrij snel zelfstandig kon leren wat van mij werd verwacht. De rest van de dag bestond uit het samen werken met de leidinggevende en eventueel extra verkoopmedewerkers. Meestal waren dit halve dagen, waardoor ik de winkel Ăłf opende Ăłf afsloot met behulp van de leidinggevende. Het vervelendste vond ik het constant aanpassen aan de leidinggevende van de dag. Aangezien ik er alleen in mijn vakantie werkte i.v.m. mijn studie in een andere stad, had ik vrij weinig tijd om door te krijgen wie wat waardeerde.
Pluspunten
Flexibele planning
Minpunten
Vaak wisselende leidinggevenden
24 september 2017
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) - Wierden
Hard werken, maar dat vond ik erg leuk! Ontzettend leuk team, alleen het minimumloon is jammer.
7 mei 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Krimpen aan den IJssel
Zeer laag salaris, management is achterbaks, zeer giftige werkcultuur. Ik raad iedereen af om bij de HEMA te gaan werken. Zodra klanten vreselijk zijn tegen personeel krijgt het personeel de schuld. Management liegen dat ze barsten zodra ze van je af willen. Ik kan niet geloven dat ik me zo heb laten behandelen voor toen maar €3,73 per uur. Ongelooflijk.
Pluspunten
HEMA pas 10% personeelskorting
Minpunten
Achterbaks management, slechte werkcultuur, laag salaris
26 maart 2021
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) - Almere
Niet gaan werken daar alles is oud en het gaat nergens over als het om menselijke heid gaat
Pluspunten
Minpunten
Geen respect voor de mensen