HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Meer slecht dan goed.

7 januari 2019
Ik heb iets meer dan een maand bij de HEMA gewerkt. Wat ik heb ervaren is dat je op de donderdagavond totaal geen reet doet, maar wel gewoon betaald krijgt. Niks mis mee voor een keer, maar elke donderdagavond hetzelfde liedje. Aanvoer is er niet of nauwelijks meer dus ga je maar spiegelen. Contact met klanten was leuk en hebben respect voor je, meer respect dan je eigen collega‚Äôs. In de horeca is het een drama, constant achter de feiten aan lopen en vervelend werk doen dat slecht is voor je rug. Ook jammer dat broodjes en andere lekkernijen worden weggegooid terwijl ze het personeel nog geen kop koffie of een kleine snack gunnen. Het ergste van alles bij de HEMA is nog de bedrijfsleiding. 3 assistent-bedrijfsleiders en 1 echte bedrijfsleider. Geen idee wat die 3 assistenten er doen maar die hebben er allemaal de ballen verstand van als het gaat om horeca, en dan hoor je een voorbeeldfunctie te hebben. Het grootste punt waarom ik HEMA zou afraden is het overwerken. Je staat tot 6 uur ‚Äės avonds gepland om te werken, willen ze dat je 20 √† 25 minuten langer blijft werken. Einde verhaal voor mij bij de HEMA.
Pluspunten
Houden rekening met school en privé.
Minpunten
Overwerken, onvriendelijke collega’s, slechte planning & zo kan ik nog wel even doorgaan
28 maart 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Bussum
Het werken bij de HEMA is mij goed bevallen. Alles is goed geregeld, er zijn fijne collega's waarmee je kunt samenwerken en men respecteert je voor wie je bent.
6 december 2019
Vakkenvuller (huidige medewerker) - Breda
Je moest hard doorwerken en heel soms als het kon kon je wel eventjes met iemand een praatje maken maar niet lang
19 juni 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Apeldoorn
Het is een leubedrijf met aardige mensen en de klant
  1. Meer slecht dan goed.