HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Leuke werk

19 juni 2020
Het is een leubedrijf met aardige mensen en de klant
15 februari 2021
Verkoopmedewerker/Leidinggevende in opleiding (voormalige medewerker) - Nederland
Je wordt bij dit bedrijf zeer onderbetaald, het lijkt alsof je een slaaf van het bedrijf bent.Collega’s kraken elkaar af omdat het jaloerse mensen en elkaar niks gunnen.Bedrijfsleider prijst je aan als goede werknemer wanneer je als een hond voor hem rent en vliegt.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Salaris
21 januari 2021
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Made
De Hema is een fijne plek om te werken. Iedere dag weer met gezellige collega's aan het werk. Ik heb er vooral geleerd om minder verlegen te zijn door het werk aan de kassa en ook in de winkel. Het was in het begin wel eventje inkomen, ineens een hele hoop klanten en zomaar achter de kassa. Gelukkig hielpen mijn collega's mij toen goed en lukte het prima. Nu werk ik er al weer anderhalf jaar en ik vind het nog steeds even leuk. We hebben een leuke sfeer en hoewel het gezellig is, werken we zeker hard door.
Pluspunten
Fijne Collega's, Personeelskorting
Minpunten
Lastige Klanten
7 januari 2019
Vakkenvuller/kassamedewerker (voormalige medewerker) - Apeldoorn
Ik heb iets meer dan een maand bij de HEMA gewerkt. Wat ik heb ervaren is dat je op de donderdagavond totaal geen reet doet, maar wel gewoon betaald krijgt. Niks mis mee voor een keer, maar elke donderdagavond hetzelfde liedje. Aanvoer is er niet of nauwelijks meer dus ga je maar spiegelen. Contact met klanten was leuk en hebben respect voor je, meer respect dan je eigen collega‚Äôs. In de horeca is het een drama, constant achter de feiten aan lopen en vervelend werk doen dat slecht is voor je rug. Ook jammer dat broodjes en andere lekkernijen worden weggegooid terwijl ze het personeel nog geen kop koffie of een kleine snack gunnen. Het ergste van alles bij de HEMA is nog de bedrijfsleiding. 3 assistent-bedrijfsleiders en 1 echte bedrijfsleider. Geen idee wat die 3 assistenten er doen maar die hebben er allemaal de ballen verstand van als het gaat om horeca, en dan hoor je een voorbeeldfunctie te hebben. Het grootste punt waarom ik HEMA zou afraden is het overwerken. Je staat tot 6 uur ‚Äės avonds gepland om te werken, willen ze dat je 20 √† 25 minuten langer blijft werken. Einde verhaal voor mij bij de HEMA.
Pluspunten
Houden rekening met school en privé.
Minpunten
Overwerken, onvriendelijke collega’s, slechte planning & zo kan ik nog wel even doorgaan