HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Klanten te helpen

12 maart 2020
Ik vond eigenlijk wel leuk om te werken in de Hema maar me verwachting was om meer dingen te leren.
30 maart 2021
Verkoopmedewerker (vakantiehulp) (voormalige medewerker) - Wierden
Ik was blij dat ik in mijn vakantie terecht kon bij HEMA, waar ik heb geleerd wat verkoopmedewerker zijn inhoudt. De dag startte met het voorbereiden en openen van de winkel, waar ik vaak alleen werd gelaten in de (vrij kleine) vestiging. Dit zorgde ervoor dat ik vrij snel zelfstandig kon leren wat van mij werd verwacht. De rest van de dag bestond uit het samen werken met de leidinggevende en eventueel extra verkoopmedewerkers. Meestal waren dit halve dagen, waardoor ik de winkel Ăłf opende Ăłf afsloot met behulp van de leidinggevende. Het vervelendste vond ik het constant aanpassen aan de leidinggevende van de dag. Aangezien ik er alleen in mijn vakantie werkte i.v.m. mijn studie in een andere stad, had ik vrij weinig tijd om door te krijgen wie wat waardeerde.
Pluspunten
Flexibele planning
Minpunten
Vaak wisselende leidinggevenden
26 maart 2021
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) - Almere
Niet gaan werken daar alles is oud en het gaat nergens over als het om menselijke heid gaat
Pluspunten
Minpunten
Geen respect voor de mensen
27 februari 2021
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
Slechte werkgever je wordt er niet gelukkig van geen werk prive balans aleen klaar staan voor de hema maar de hema staat niet klaar voor zijn werknemers
Pluspunten
Slecht