HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Gezellige Omgeving, en Makkelijk Geleerd

29 april 2020
Ik vond het ontzettend fijn om bij de HEMA te mogen werken; ik heb veel geleerd, veel gedaan, en veel ervaring gekregen als winkelmedewerkster. Ik weet hierdoor ook dat ik hier goed in ben, en dat ik zeker klantgericht ben en altijd bereid ben om de klant op nummer een te zetten.
11 november 2020
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) - Amsterdam
Voorheen was het erg gezellig om te werken op zaterdag met anderen van eigen leeftijd. Maar na enige tijd zijn de meesten ergens anders gaan werken wat beter verdient. Er werden geen vervangers aangenomen maar wel verwacht dat je de 3-4 man aan personeel minder wel aan tempo aanhoudt wat niet te doen is. En de vervangers die werden aangenomen waren nog geen 16 en mochten alleen de aanvulling doen Communicatie van leidinggevende naar personeel vrij slecht. Inplannen zonder te vragen of door te geven. Niet eerlijk met "loonsverhogingen" en dat alleen aan favoriete werknemer gunnen.Overuren die niet uitbetaald worden bij 22+ (hou hier vooral rekening mee als je weekendkracht of vakantiehulp bent) bij bijvoorbeeld een 4 of 8 uren contract. En dan wel verwachten / regelmatig vragen of je extra kan werken. Dit zou ergens in het cao moeten staan maar is nergens te vinden, als je het vraagt krijg je te horen dat je voor hema te duur bent en dure uren maakt en ze het liever 1-2 keer per jaar uitbetalen ipv per maand
Pluspunten
Een paar leuke collega's
Minpunten
Te weinig personeel
8 mei 2020
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) - Vlijmen
elke dag is het gezellig, de collega's zijn aardig en helpen je als je iets niet weet.
29 februari 2020
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) - Echt
goede werkomgeving, leuk personeel. behulpzaam leerrijk
  1. Gezellige Omgeving, en Makkelijk Geleerd