HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Gezellig team

13 september 2020
Pluspunten,het werkt gezellig met fijne collega's.Minpunten,hoge werkdruk.
15 februari 2021
Verkoopmedewerker/Leidinggevende in opleiding (voormalige medewerker) - Nederland
Je wordt bij dit bedrijf zeer onderbetaald, het lijkt alsof je een slaaf van het bedrijf bent.Collega’s kraken elkaar af omdat het jaloerse mensen en elkaar niks gunnen.Bedrijfsleider prijst je aan als goede werknemer wanneer je als een hond voor hem rent en vliegt.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Salaris
21 januari 2021
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Made
De Hema is een fijne plek om te werken. Iedere dag weer met gezellige collega's aan het werk. Ik heb er vooral geleerd om minder verlegen te zijn door het werk aan de kassa en ook in de winkel. Het was in het begin wel eventje inkomen, ineens een hele hoop klanten en zomaar achter de kassa. Gelukkig hielpen mijn collega's mij toen goed en lukte het prima. Nu werk ik er al weer anderhalf jaar en ik vind het nog steeds even leuk. We hebben een leuke sfeer en hoewel het gezellig is, werken we zeker hard door.
Pluspunten
Fijne Collega's, Personeelskorting
Minpunten
Lastige Klanten
13 september 2017
Horecamedewerkster (voormalige medewerker) - Assen
Tijdens mijn werktijd bij de Hema stond ik op de Horeca. Hier was het management zo ontzettend slecht. Als nieuwe werkkracht werd ik praktisch alleen neergezet op drukke feestdagen want als mijn collega's waren ineens 'ziek' met koningsdag. Daarnaast vond de teamleider het belangrijker dat de winkel overspoeld was met personeel dan dat er genoeg mensen bij de horeca stonden. In de winkel at het personeel uit hun neus terwijl ik in de horeca in mijn eentje een restaurant mocht runnen. Want tijdens de pauzes stond je daadwerkelijk alleen in het restaurant. Dan mag je alleen gaan: afwassen, kassadraaien, schoonmaken, broodbakken, vakkenvullen, koffieschenken, gebak snijden etc. En dat is onmogelijk. Hierom ben ik ook weg gedaan. Verschrikkelijk.
Minpunten
Slecht management