HEMA
Review over HEMA van een medewerker

gezellig maar ook doorwerken

6 december 2019
Je moest hard doorwerken en heel soms als het kon kon je wel eventjes met iemand een praatje maken maar niet lang
28 maart 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Bussum
Het werken bij de HEMA is mij goed bevallen. Alles is goed geregeld, er zijn fijne collega's waarmee je kunt samenwerken en men respecteert je voor wie je bent.
22 november 2019
Vakkenvuller en kassamedewerker (voormalige medewerker) - Nijmegen
ookal is het rustig er is altijd wel iets te doen! leuke afwisseling tussen vakkenvullen en kassa!
25 november 2020
Horecamedewerker (huidige medewerker) - Breda
Ik heb in het begin een hele leuke tijd bij HEMA gehad (als horecamedewerker in het weekend). Er was een heel leuk team en er was zo nu en dan ruimte voor een praatje. Je moet er wel rekening meebouwden dat je lange dagen kan gaan maken. In mijn filiaal werkte men eigenlijk standaard een dienst van 9 uur. Het is lekker afwisselend en nooit saai! Ik moet wel zeggen dat er grote verschillen zijn in alle HEMA-filialen hoe dingen gaan. In mijn filiaal, waar ik toen al een lange tijd met veel plezier had gewerkt, ontstonden steeds meer conflicten tussen de filiaalmanager en het personeel. En wanneer dit werd aangegeven bij HEMA zelf werd er, vind ik, te weinig mee gedaan. Collega’s die contact hadden gezocht met HEMA om dit probleem aan te kaarten kregen een kort antwoord. Het leek een beetje alsof ze zeiden: jammer, maar we doen er niks mee. Dit is dan ook de rede waarom ik zelf nu weg ben bij HEMA, ondanks de leuke tijd en vooral de leuke collaga’s bij HEMA. Als dit anders was gelopen had ik er graag nog gewerkt.
Pluspunten
Leuke werksfeer en afwisselend werk
Minpunten
Bij problemen wordt je vaak niet serieus genomen of moet je het zelf maar oplossen.
  1. gezellig maar ook doorwerken