HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Fijne Werkomgeving

21 januari 2021
De Hema is een fijne plek om te werken. Iedere dag weer met gezellige collega's aan het werk. Ik heb er vooral geleerd om minder verlegen te zijn door het werk aan de kassa en ook in de winkel. Het was in het begin wel eventje inkomen, ineens een hele hoop klanten en zomaar achter de kassa. Gelukkig hielpen mijn collega's mij toen goed en lukte het prima. Nu werk ik er al weer anderhalf jaar en ik vind het nog steeds even leuk. We hebben een leuke sfeer en hoewel het gezellig is, werken we zeker hard door.
Pluspunten
Fijne Collega's, Personeelskorting
Minpunten
Lastige Klanten
15 februari 2021
Verkoopmedewerker/Leidinggevende in opleiding (voormalige medewerker) - Nederland
Je wordt bij dit bedrijf zeer onderbetaald, het lijkt alsof je een slaaf van het bedrijf bent.Collega’s kraken elkaar af omdat het jaloerse mensen en elkaar niks gunnen.Bedrijfsleider prijst je aan als goede werknemer wanneer je als een hond voor hem rent en vliegt.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Salaris
26 november 2020
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Heerenveen
Ik raad de HEMA zeker aan! Het is er ontzettend leuk, de collega's zijn allemaal erg enthousiast, je krijgt goede begelijding als je begint! En je heb veel doorgroei mogelijkheden. Na 2 maanden vertouwden ze het al dat ik alleen de afdeling mocht sluiten. Als je aangeeft dat je op meerdere afdelingen wilt staan dan doen ze daar ook echt wat mee, ze gaan dan kijken of er mogelijkheden zijn om een middagje op de afdeling mee te draaien zodat je weet wat er allemaal moet gebeuren.
25 november 2020
verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Reusel
Er is gewisseld van filiaalmanager. Dut maakte een groot verschil. Voordat dit gebeurde voelde ik me niet op mijn plek. Daarna wel. Er was ruimte. Ruimte om dingen te bespreken, ruimte om aan te geven hoe je jezelf voelde en ruimte om meer of minder te werken.
Pluspunten
Hema werknemerspas. Daarmee krijg je korting. Verder is het ook leuk dat je nooit alleen staat.
Minpunten
Het loon is best laag, Ik vond het ook niet fijn dat alle sieraden af moeten en dat je geen nagellak op mag, Dit is iets persoonlijks uiteraard en het was wel belangrijk voor de hygiene.