HEMA
Review over HEMA van een medewerker

Erg slecht

20 mei 2020
Je word er erg gezien als poppetje en je word overal neer gezet zonder te kijken waar jij goed in bent of wat jij fijn vind. De winkel is erg verdeeld in afdelingen en elke afdeling doet ook alsof ze los van elkaar staan. Geven graag commentaar, maar helpen is teveel moeite. Waardoor soms onderling mot ontstaat, wat ten koste gaat van de werksfeer.
Pluspunten
Gezellige collega's op de afdeling
Minpunten
Genoeg
27 februari 2021
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
Slechte werkgever je wordt er niet gelukkig van geen werk prive balans aleen klaar staan voor de hema maar de hema staat niet klaar voor zijn werknemers
Pluspunten
Slecht
15 februari 2021
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerker/Leidinggevende in opleiding (voormalige medewerker) - Nederland
Je wordt bij dit bedrijf zeer onderbetaald, het lijkt alsof je een slaaf van het bedrijf bent.Collega’s kraken elkaar af omdat het jaloerse mensen en elkaar niks gunnen.Bedrijfsleider prijst je aan als goede werknemer wanneer je als een hond voor hem rent en vliegt.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Salaris
21 januari 2021
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Made
De Hema is een fijne plek om te werken. Iedere dag weer met gezellige collega's aan het werk. Ik heb er vooral geleerd om minder verlegen te zijn door het werk aan de kassa en ook in de winkel. Het was in het begin wel eventje inkomen, ineens een hele hoop klanten en zomaar achter de kassa. Gelukkig hielpen mijn collega's mij toen goed en lukte het prima. Nu werk ik er al weer anderhalf jaar en ik vind het nog steeds even leuk. We hebben een leuke sfeer en hoewel het gezellig is, werken we zeker hard door.
Pluspunten
Fijne Collega's, Personeelskorting
Minpunten
Lastige Klanten