HEMA

HEMA Reviews

659 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 849 reviews

Leuke sfeer lage loon

Is is een leuke sfeer op de vloer. Gezellige collega's. Alleen het salaris ligt wel best laag. Soms best saai en is er niks te doen maar ja ik hou wel van een beetje niks doen

je verdient weinig

De leidinggevenden verschillen heel veel, soms vragen ze wat er mis met je is en zeggen ze dat je raar bent. Als je een fout maakt wordt je er gelijk op afgerekend en reageren ze niet rustig/laten je niks uitleggen en maken er gelijk al een heel verhaal van ( de helft klopt dan niet ) Maar als je geluk hebt zijn ze aardig

Pluspunten

Minpunten

laag salaris

Informatie over HEMA

Gebaseerd op 59 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris
  • Algemene tevredenheid
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren

Goed

Goed bedrijf om te werken geen minpunten leuke mensen

Informeel & gezellig, vaak flink aanpoten

De werksfeer bij mijn HEMA filiaal was altijd zeer gezellig. Het werk zelf kon twee kanten op gaan, of druk of heel rustig. Salaris matig. Management op mijn locatie was heel fijn en helpt je graag als je ergens mee zit. Het werk heeft zat afwisseling.

Ambiente de trabajo tenso pero bien.

Es una empresa de picking & unpacking, como tal es un trabajo físico que requiere de resistencia constante para no perder ritmo de producción pero aún así tenía un buen ambiente laboral. Nunca había malos royos ni malas caras.

Pluspunten

Salario, horarios, descansos

Minpunten

Pocas por no decir ninguna

zwaar werk voor minimaal geld

er word door de leiding aardig wat druk opgelegd terwijl je niet veel meer dn het minimumloon verdient. wel waren de andere medewerkers aardig.

Pluspunten

leuke medewerkers

Minpunten

weinig salaris

Fijne werkomgeving en hele leuke collega’s

Ik heb 4 jaar met heel veel plezier bij Hema gewerkt! De collega’s maakte het werk altijd heel leuk waardoor ik er allemaal leuke mensen heb leren kennen en het altijd erg naar m’n zin had!

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Niet heel goed loon

verkoper

Fijne werkzweer, gezellig team en ruimte om te groeien

Pluspunten

gezellig, kortingspas

Onpersoonlijk en onderbetaald

Ze willen dat je meerdere verantwoordelijkheden opneemt zonder dat dit gecompenseerd wordt

Leuke collega's maar hoge werkdruk

De omgang met collega's gaat heel gemoedelijk, luisteren naar je verhaal/situatie. De werkdruk is wel ontzettend hoog, karren vol vracht 3x per week.

Pluspunten

Fijne collega's

Minpunten

Werkdruk hoog

hoi

doei ik vind het niet leuk om een review over dit vutbedrijf te schrijven

Management houd geen rekening met moeders

Laatst een sollicitatiegesprek gehad waar ik eigenlijk heel veel zin in had, maar totaal tegenviel.Ik snap dat je flexibel moet zijn maar als je 16 uur als moederzijne wil werken en je kan alle dagen ingepland worden en ook nog eens 16 uur verdeeld worden over 4 dagen of dan 2 hele dagen waardoor opvang onmogelijk word, maak je geen eens kans als moeder zijne. Ik dacht dat hema een vriendelijk bedrijf was die aan zijn personeel denkt. Maar het is andersom, eerst de winkel, dan het personeel waren duidelijk de woorden van de afdelingshoofd. Toen ik er naar vroeg bleek dat zij uiteraard geen kinderen had. Ik voelde me echt een nummertje die niks waard was tijdens mijn sollicitatie gesprek in almelo galerij.

Verschikkelijk

Vriendjespolitiek. Uiteindelijk ontslagen omdat ik zei dat ik het iedereen gunde om weg te gaan bij de hema. Na 3,5 jaar keihard te hebben gewekt ben ik gestoord genoemd door de manager. Ik ben inderdaad gestoord omdat ik zo lang daar heb gewerkt, terwijl er daar al zo lang problemen zijn in het management. Ga niet werken bij hema naaldwijk.

Stresserige werksfeer

Weinig gericht op klanten. Meer op taken.Assistent bedrijfsleidster zou niet misstaan als sergeant majoor bij defensie. Snauwt personeel af waardoor niemand wat durft te vragen.

Prima voor even maar slecht betaald en zwaar werk.

Zwaar werk. Continu aanvullen van vracht wat lijkt op de supermarkt en weinig variatie. Sfeer is slecht: personeel wat er lang werkt klaagt aan 1 stuk door en dit geeft een negatieve sfeer binnen het bedrijf. Veel collega’s langere tijd ziek en veel personele wisselingen wat ook weer bijdraagt aan een hoge werkdruk. Een zeer laag salaris.Voor mij meerdere redenen om verder te kijken dan Hema!

Pluspunten

Dichtbij huis werken

Minpunten

Klokken pauzes / werknemers negatief

Vreselijkste winkel waar ik ooit heb gewerkt

Ik raad zeker niet aan om bij de Hema in Purmerend te gaan werken ! De oude vrouwtjes die al hun hele leven vakken vullen hier zijn vreselijk, leidinggevenden voeren niks uit en vinden alles maar prima. Je word niet serieus genomen & je word vreselijk naar behandeld.. Er word altijd geroepen dat er achter de schermen actie wordt ondernomen zodra je een gesprek aan gaat met de leiding maar dit gebeurd niet..

Pluspunten

Lekkere broodjes

Minpunten

Erg veel

Prima om te werken

Voor 5 jaar gewerkt bij de Hema! Alles is daar prima geregeld. Je kan doorgroeien en opleidingen worden betaald door Hema

Giftige omgeving.

Manager is vrij denigrerend, roddelt veel met minions over de medewerkers, zonder schaamte met de deur open. Kraakt je af op de werkvloer en kan geen akkefietjes achter zich laten. Moeilijk in de omgang en communicatie. Personeel is enorm belast en negatief. Voor de klant lijkt het een gezellige winkel, achter de schermen is het een drama.

Leuk voor een bijbaan

Erg leuk werk om te doen naast je opleiding verder hangt er een leuke sfeer onder de jongeren maar de oudere dames zijn vaak niet aardig en willen zich graag belangrijk voelen

Een warme familie

Ik heb altijd met veel plezier gewerkt als FiliaalManager in een A filiaal (klein filiaal) van Hema. Bij Hema krijg je de vrijheid om je filiaal eigen te maken, maar hulp is er altijd als je dit nodig hebt. Ik heb altijd goed contact gehad met mijn Area Manager en HR Manager zij geloofden ook echt in mij. Het salaris was prima voor mijn leeftijd.

Pluspunten

Een team wat voelt als een familie

Angstcultuur

Hoewel het eigenlijk een erg leuke baan is, maakte het management haar eigen bedrijf kapot. Ik werd aangenomen met een grote som andere 17 jarige meiden. Tijdens onze groep sollicitatie leek het een erg vriendelijke werksfeer, maar op de eerste werkdag werden we midden in de winkel toegeschreeuwd door de teamleiders. Vaak moest je een hele verdieping zelf draaien met gemiddeld ruim 10 mensen in de rij bij de kassa, een telefoon die bediend moest worden, pakketjes die opgehaald werden, foto’s die gedrukt moesten worden, intercoms die gebruikt moesten worden en zelfscankassa’s die om de 5 minuten gecheckt moesten worden. Je werkte standaard 3 kwartier over (onbetaald) en als je collega’s hun klusje niet op tijd af kregen, werd het hele team gevraagd “welke ****” nog niet klaar was. Tijdens mijn ribben kneuzing heb ik het kantoor van de manager moeten poetsen (absoluut geen deel van de taakomschrijving) en meerdere collega’s hebben hun studie niet afgerond omdat ze geen vrij konden krijgen tijdens werkweken van 20+ uur met een 5 uur contract. Heb nog tientallen verhalen. Rennen en niet meer terugkomen hier!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HEMA. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk HEMA met

Meer informatie over HEMA in populaire locaties

• HEMA