Helpling

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Helpling

Wissen
3,7Salaris en arbeidsvoorwaarden

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 10 reviews

Super kans: goed geregeld/heel behulpzaam en je krijgt direct super veel klanten en zoveel werk als je zelf wil!

Geen reguliere werkgever: je werkt voor jezelf. Je bepaalt dus zelf hoeveel, waar, en wanneer je werkt. Helpling maakt dit heel erg makkelijk en doet alle marketing and communicatie, ondersteuning en faciliteren, waardoor ik als hulp zoveel geld kan verdienen als ik zelf wil, op locaties en tijden naar mijn wensen. Mochten er vragen zijn ofzo kan ik zelfs altijd terecht bij klantenservice en de app/site etc! Helemaal fantastisch voor zowel de bijverdiener als degene die fulltime wil werken (zoals ik). Verdient ook nog eens goed!

Pluspunten

Kan zelf bepalen hoeveel je werkt, ze makkelijk alles wel makkelijk voor je gelukkig !

Minpunten

Reistijd niet doorbetaalt, gelukkig kun je er zelf wel voor kiezen alleen in de buurt te werken

Great Job

Great job with a very flexible schedule. Perfect for part time, full time, or for students.

Top

Leuk bedrijf en erg flexibel in tijden. Goed geregeld en het afwisselende werk is erg fijn.

Lekker flexibel mijn eigen tijd indelen

Ik kan werken hoeveel ik zelf wil. Ben ik erg blij mee. Werk namelijk nu 28 uur via Helpling en dat past allemaal precies in mijn wekelijkse schema. Gewoon zelf gekozen welke opdrachten ik aannam. Raad het aan als je het fijn vindt om altijd bij dezelfde mensen te werken.

Pluspunten

Zelf tijd indelen

Minpunten

Reistijd niet betaald

je eigen klantenkring opbouwen

Je bouwt je eigen klantenkring op. Alle planning loopt via internet. Helpling levert klanten, zorgt voor de uitbetaling.

Pluspunten

vrijheid

Minpunten

secundaire vergoedingen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Helpling. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Helpling met

Reviews over Helpling per locatie

Meer informatie over Helpling in populaire locaties

• Helpling
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden