Helpling

10: Helpling reviews van werknemers

Gezellige sfeer waar ook hard gewerkt word.

Er hangt altijd een positieve sfeer, maar er wordt ook hard gewerkt. Verder zijn mijn collega's altijd behulpzaam en open voor suggesties. Kortom, een fijn bedrijf om mijn stage te vervullen.

Great Job

Great job with a very flexible schedule. Perfect for part time, full time, or for students.

Super kans: goed geregeld/heel behulpzaam en je krijgt direct super veel klanten en zoveel werk als je zelf wil!

Geen reguliere werkgever: je werkt voor jezelf. Je bepaalt dus zelf hoeveel, waar, en wanneer je werkt. Helpling maakt dit heel erg makkelijk en doet alle marketing and communicatie, ondersteuning en faciliteren, waardoor ik als hulp zoveel geld kan verdienen als ik zelf wil, op locaties en tijden naar mijn wensen. Mochten er vragen zijn ofzo kan ik zelfs altijd terecht bij klantenservice en de app/site etc! Helemaal fantastisch voor zowel de bijverdiener als degene die fulltime wil werken (zoals ik). Verdient ook nog eens goed!

Pluspunten

Kan zelf bepalen hoeveel je werkt, ze makkelijk alles wel makkelijk voor je gelukkig !

Minpunten

Reistijd niet doorbetaalt, gelukkig kun je er zelf wel voor kiezen alleen in de buurt te werken

Super flexibel werken!

ik werkte all parttime als kamermeisje maar wilde graag nog wat meer verdienen. Ik was op zoek naar iets wat ik ook kon combineren met mijn twee kindjes thuis dus naar iets flexibels. Helpling bleek hiervoor ideaal te zijn! Kan zelf bepalen wanneer ik werk dus dat is in mijn situatie echt top!

Pluspunten

Flexibiliteit

Productieve en gezellige werkomgeving

Een prettige werksfeer met veelal collega's die een goede werkmentaliteit en werkethiek beheersen.

Pluspunten

Flexibeliteit qua werkdagen

Erg fijn om eigen tijden in te delen

Fijn bedrijf! Het is erg handig werken doordat je je eigen tijden kan indelen. Voor mij de ideale oplossing.

Pluspunten

Eigen tijden indelen

Top

Leuk bedrijf en erg flexibel in tijden. Goed geregeld en het afwisselende werk is erg fijn.

Lekker flexibel mijn eigen tijd indelen

Ik kan werken hoeveel ik zelf wil. Ben ik erg blij mee. Werk namelijk nu 28 uur via Helpling en dat past allemaal precies in mijn wekelijkse schema. Gewoon zelf gekozen welke opdrachten ik aannam. Raad het aan als je het fijn vindt om altijd bij dezelfde mensen te werken.

Pluspunten

Zelf tijd indelen

Minpunten

Reistijd niet betaald

Goed georganiseerd en veel werk

Ik werk bij een paar huishoudens, fijne klanten en Helpling helpt me daar goed bij

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

In het begin nog weinig vaste klanten

je eigen klantenkring opbouwen

Je bouwt je eigen klantenkring op. Alle planning loopt via internet. Helpling levert klanten, zorgt voor de uitbetaling.

Pluspunten

vrijheid

Minpunten

secundaire vergoedingen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Helpling. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Helpling met

Reviews over Helpling per locatie

Meer informatie over Helpling in populaire locaties

• Helpling