HelloFresh
Leuk werk, goed navigatie/scansysteem, wel vroeg opstaan (ochtenddienst) beginnen om 5.30 of middagdienst 13.00-21.30. Salaris is niet al te hoog maar werk is leuk! Duidelijke werkregels en goede werksfeer
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Salaris
Als chauffeur bij hellofresh wordt voor en na vertrek de busje gecontroleerd op schades omdat veel chauffeurs het vertikte om schade aan busje te melden en de verplichte schadeformulier in te vullen.Met andere woorden:De meest onbetrouwbare chauffeurs werken bij hellofresh en dit kan ook niet anders want als het zo erg is dat de werkgever genoodzaakt is om vooraf en achteraf schades te controleren omdat haar eigen persooneel-chauffeurs vluchtmisdrijven plegen c.q. verzwijgen van schades aan busje dan is een bedrijf zeer ver gezakt.Dit maakt het dat hellofresh helaas onder de categorie "ongezonde bedrijf" valt.
Persoonlijk vind ik het werk super leuk en relaxed,Collega's zijn aardig en staan klaar om je overal mee te helpen.De werktijden verschillen veel en bent vaak langer van huis dan de bedoeling is. Reiskosten worden vergoed, busjes zien er van binnen en buiten niet uit door de vele schades. Doordat je van adres naar adres moet racen zonder vertraging op te lopen heb je bijna geen tijd voor pauze, om te eten en naar de wc te gaan.Belachelijk is dat je moet tanken en busschoonmaken in je eigen tijd en dit dus onbetaald is.In mijn eerste werkweek gingen ze me uittesten, over hoeveel pakketten ik precies aankon. Begon met 42, toen 53 en zit nu op 49/50 pakketten per dag.Verder als je voor een korte tijd een baantje zoekt is het altijd te overwegen.😄
Pluspunten
Relaxed, hardwerken, veel plezier
Minpunten
Lange werkdagen, geen dubbele winst in weekend of savonds, geen tijd voor pauzes
Meer respect voor het werk van de chauffeur die met weer en wind op pad is en met deze moeilijke Corona tijd
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Salaris
Als je moet laden zijn de werkdagen rond 10 a11 uur. Management geeft er niks om of werknemers moeilijkheden ondervinden, zoals rijden door hevige sneeuwval("sneeuwstorm"), zolang de pakketten maar bezorgd worden. De kans dat je airco in je bus hebt terwijl het 35 graden is is zeer klein. Als je dan uiteindelijk stopt met werken bij HF verwacht niet dat iemand er naar om kijkt als het je laatste werkdag is, daar kraait geen haan naar.
Minpunten
Ik heb daar 1 dag proef gedraaid. Zeer stressvol werk. Jagen en op tijd rijden, maar je wel aan de verkeersregels houden. Wat een vreselijke baan was dit. Na deze avond heb ik nooit meer iets van ze gehoord. Wat ze wel beloofd hadden, maar voor mij is het exit met deze baan, nooit meer.
Pluspunten
Minpunten
Zeer stressvol
J'ai travaile avec hallofresh a rotterdam le group et simpatique,j aime troq travaille chez hallofresh.
Pluspunten
l heur
Minpunten
L'heur
Lange werkdagen soms 11 uur per dag. Veelal in franstallig gebied .
Relaxt bedrijf om voor te werken, maar de werk druk is zo laag dat je je gaat vervelen. (als bezorger zijnde)
Tof gezellig collega's, werktijden zijn wat minder, toekomst is moeilijk te voorspellen licht aan de drukte van de bestelling die binnen komen en dus ook de uren, gezellig team in Reusel! Hoofdkantoor wil je niet mee te maken hebben doe je ding en zorg dat ze geen omkijken hebben naar je, weinig tot geen inspraak helaas, collega's zijn echt de reden om te blijven werken.
Werken voor HelloFresh was voor mij een heel leuke tijd. Er zijn mogelijkheden om, naast je 'gewone' werk ook andere taken te krijgen. Dat maakt het werk afwisselend. Lunch is altijd goed verzorgd. Er hangt een ontspannen, doch hardwerkende sfeer. Over het algemeen vrolijk en positief.
Er is maar een ding belangrijk dat je alle dozen aflevert
Een typisch productie bedrijf, met inpakwerkzaamheden
Dinges beloven dat ze nou kunnen komen boete binnen geregen dat niet voor mij bedoeld was toch moeten afrekeningen...echt slecht bedrijf..
Verident veel te weinig daar.. en je hele dag is weg 1200 tot 2200 dat zijn meest voorkomende werktijden geen 120% na 1800 uur niks weekend geen toeslagen niksss
Iedere dag is in het principe hetzelfde, veel van de adressen klopt niet. Er zijn mogelijkheden om dit aantepassen, maar vanuit hoofdkantoor/management word hier niks mee gedaan. Cultuur vanuit management is in principe als je alle dozen maar aflevert liefst zonder veel problemen of zonder ondersteuning. Zelfstandige baan. Mensen langer dan 6 maanden werken ibij HelloFresh s dit lang, groot verloop
Achterlijk laag loon en onmogelijk vroeg op staan. Voor dat lage loon moet je wel alles doen, dat betekent ook weekend diensten om 5 uur. Gecontroleerd worden met alles, bus wordt helemaal doorgemeten zelfs hoe snel je door de bochten gaat.
Pluspunten
NIks
Minpunten
Vroeg (5 ofzo)_, heel slecht betaald
Leuke, open, enthousiaste en gezellige collega's. Werk zou leuk kunnen zijn, maar is niet te doen. Zeer stressvol werk door de tijdsdruk geen pauze. Niet aan te raden als je iets anders kunt vinden.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Stressvolle dgn zonder pauze
Great people to work with. Lovely positive and creative atmosphere.
stressvol werk, niet menselijk. wordt aan je lot overgelaten
Na 3 jaar hier te hebben gewerkt kan ik zeggen dat er bij HelloFresh weinig betaald wordt voor wat je doet. Er zijn geen doorgroeimogelijkheden naar andere functies en de uren zijn ook steeds minder geworden. Ik krijg met een uitkering nog meer. Er zijn verplichte laaddiensten. Er is geen pauze. Er wordt geen water aangeboden op warme dagen. Er is een 50% kans dat je geen airco hebt. Als er wat mis gaat, sta je er vaak alleen voor. Indien de klant niet thuis is en de buren de doos niet aannemen, kun je hem terug naar de hub nemen, tenzij de klant hem later die dag nog wilt hebben, dan mag je die nog naleveren (onbetaald). Eenmaal terug mag je de bus schoonmaken, uitchecken, lege dozen en retouren terug zetten... ook weer onbetaald. Gelukkig zijn de collega's aardig en snappen zij heel goed waar je het over hebt. Management kijkt naar je alsof je blij mag zijn dat je een baan hebt.