Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Hago

Leuk bedrijf. Leuke collega's en leuke panden/klanten. Helaas was ik wel snel uitgekeken op Hago omdat ze mensen behandelen als machines. De werkdruk is onrealistisch hoog. Dit is geen gevoel maar een feit. En helaas was er nooit een leidinggevende die dit wilde beamen of jou ergens mee wilde helpen. Leiding beschermt eigen belangen en laten personeel keihard werken. Totdat je zelf ontslag neemt of belandt in de ziektewet.
Pluspunten
Kansen
Minpunten
Hele hele hele hoge werkdruk
Slechte communicatie Je ben maar een nummer. Niet gewaardeerd Voorwerkster en objectleidster doen alles achter je rug om Heel hard werken
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Onder gewaardeerd
ongezellig, en stressvol, en slecht betaald, en oncollegiaal
Wat een zooitje. Veels te hoge werkdruk. Leiding weet niet wat ze doen. Zijn erg met hun eigen bezig hoe goed ze hun eigen vinden maar weten niks. Op de pand waar ik werk veel zieke en veel die moeten integeren met kapote armen en wat nog niet meer. Laten jou kapot werken en laten je vallen als baksteen. Nee nooit daar gaan werken. Vakkevullen bij de appie is beter dan dit. Alle berichten hier zijn echt waar. Je kan daar wel snel zonder ervaring en controle gaan werken. Hebben altijd mensen te kort daarom ook zo hoge werkdruk. Ze nemen echt iedereen aan
Pluspunten
Niks
Minpunten
Hoge werkdruk en domme leiding
Personeel van Hago Die contact hebben denken dat ze misbruik kunnen maken van uitzendkrachten dan praat ik over Den Haag Centraal ze hadden een langere pauzes rond een uur of minimaal één of twee uurtjes en als je er wat van zegt dat zij opeens niet meer ingeroosterd dus ja Heb zelf ontslag genomen politieke spel allemaal
Ze doen er alles voor om je binnen te halen en zodra ze je niet meer nodig hebben verzinnen ze van alles en nog wat om je weg te sturen. leidinggevende zijn heel onprofessioneel, slecht opgeleid, geen manieren en heel erg brutaal met name (Imran). Als je een leidinggevende nodig hebt zijn ze nergens te vinden, 24/7 bezig met hun telefoon, je krijgt geen pauze terwijl je recht hebt. Zodra je voor je zelf of collegas opkomt krijg je een groote mond van de leidinggevende. Je word heel slecht behandeld, je uren worden niet goed uitbetaald en Ze zijn niet eerlijk over het werk wat je doet. Ze hebben geen respect voor andere collegas, Zeker geen aanrader!!
Doen en beloven alles om je binnen te halen en laten je volledig aan je lot over. Leiding heeft geen ervaring en geen idee waar ze mee bezig zijn. Leiding zie je alleen als het hun uitkomt. Nemen geen tijd voor het personeel voor vragen, problemen of klachten. Te weinig tijd voor het werk. Winst gaat boven kwaliteit. Verder klopt het salaris nooit, je moet altijd achter je geld aan, krijgt een grote mond als je opkomt voor dat waar je recht op hebt en voor gewerkt hebt. Laten je wanneer het hun uitkomt gewoon te veel en te lang werken, hebben geen respect voor je prive leven en omstandigheden. Bij problemen laten ze je keihard vallen en zullen altijd voor hun eigen hachie kiezen.
Pluspunten
je directe collega's / lotgenoten
Minpunten
alles van begin tot eind / vooral leidinggevende die echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
Als moeder van een cliënt in een instelling : de schoonmakers krijgen zo weinig tijd en middelen dat de (slaap)kamers nog bijna vuiler zijn na het poetsen dan er voor (1 sopje voor een hele woning ivm afgemeten schoonmaakmiddel !). Ik poets in ieder geval wekelijks zelf de kamer van mijn kind. Personeel is over het algemeen vriendelijk en serieus, daar ligt het denk ik niet aan. Maar waarschijnlijk wilt het management en directie zelf teveel verdienen over de rug van zwakkeren in de samenleving. Diep triest.
slechte bedrijf in 2 jaar tijd 3 leidinggevende. Veel beloftes maar niet nakomen. Beloven goude bergen. Leidinggevende roddelen achter rug om Bedreigen als je achter je recht aan gaat. Krijg nog steeds geld vanaf 2017 salaris moet je ook elke maand achteraan door fouten slechte communicatie en onervaren leidinggevende in schoonmaak door hbo's aan te nemen die net afgestudeerd zijn en geen schoonmaak doekie kunnen vasthouden. man man Werkte naast Hago al 7 jaar bij ander bedrijf nooit problemen tot ik hier kwam heb er spijt van!!
Pluspunten
Minpunten
achter je loon aan slechte comminicatie slecht bedrijf
Jaren keihard gewerkt bij de Hago ! Wat een vreselijk geldbelust bedrijf , ze zuigen je leeg en gooien je als afval weg . Slechte communicatie en de waarheid is alleen hun waarheid !
Pluspunten
Minpunten
Al is je inzet nog zo groot je krijgt geen enkele waardering .
Nederland is een mooi land. Een land dat het verdient om goed schoon gehouden te worden. Schone ziekenhuizen, schone treinen, een schoon vliegveld, schone kantoren, schone fabrieken, schone scholen en universiteiten. Daar zetten elke dag duizenden Hago-medewerkers zich graag voor in. Zo zijn we uitgegroeid tot het meest veelzijdige schoonmaakbedrijf van Nederland. Een schoonmaakbedrijf dat voor iedereen klaarstaat, op elke plaats en op elk moment. Hago maakt onderdeel uit van familiebedrijf Vebego, dat in vier landen actief is op het gebied van schoonmaak, facilitaire dienstverlening en zorg-ondersteunende diensten.
Bedrijf is bezig alleen op financieel gebied te bezuinigen. Voor personeel is er weinig werkkleding. Ook word er van je verwacht dat je alles ziet op werkvloer. Doorgroeimogelijkheden zijn er niet. Werkroosters zijn ook behoorlijk zwaar. Soms werk je wel 7 dagen achter elkaar met 3 vroeg en 4 nacht. Je hebt nauwelijks vrije tijd voor sporten, vakanties, familie. Men verwacht dat je de hele jaar door blijft werken. Zelfs op feestdagen. Dat verklaart wel waarom er zoveel alleenstaande ouders daar werken.
Pluspunten
Minpunten
Vriendjespolitiek
De werk omstandigheden waar goed en ik kreeg genoeg tijd om mijn werk te voltooien. Ook was het erg dichtbij huis
Pluspunten
gratis warme dranken
Minpunten
het was tijdelijk
Slechte bedrijfsvoering, slecht contact met medewerkers, collega,s zijn wel leuk. Moeten zich maar eens afvragen waarom ze steeds weer op zoek moeten naar nieuw personeel.
Pluspunten
Leuke collega, s, werkplek was ook leuk.
Minpunten
Zie boven slechte communicatie in het bedrijf en met de medewerkers, geen enkele sympathie
Je krijgt te weinig tijd voor wat je allemaal moet uitvoeren. Mij is geleerd dat ik een aantal dingen gewoon moet laten liggen omdat we het anders niet af krijgen. Vervolgens krijg je dan op je kop als er klachten komen maar er word tog niets gedaan. Daar naast is de rayonleider ook niet overal even leuk. Bij csu nooit zulke problemen gehad.
Pluspunten
Minpunten
Pauze niet doorbetaald. Te weinig tijd.
Dit is al een paar jaren terug...kan ik me niet meer goed herinneren.
Ik heb voor de Hago in het Ziekehuis in Gouda gewerkt. Heel veel leuke dingen meegemaakt maar ook minder leuke.Het nadeel van in het ziekenhuis op de eerste hulp werken is dat je het risico loopt dat er bekende van je binnenkomen.Het leukste is dat ieder dag anders verloopt.
Leuke collega's gehad bij deze bedrijf. Alleen jammer dat je werd onderbetaald en dat ik er toen achter aan ging dat me baas er niks aan deed. Kon niet echt opschieten toen met me baas ze heeft me toen op staande voet ontslagen om iets wat een andere had gezegt. Dat heb ik toen aangevecht. En gewonnen. Toen daar nog gewerkt tot dat ik met zwangerschap verlof ging en mijn contract was verlopen
de werkzaamheden voor Hago waren lichamelijk te zwaar...veel geleerd...leuke collega's
Pluspunten
koffie/thee en frisdrank gratis
Je begint en eindigt je dag met poetsen En leuke club waar mee ik heb gewerkt. Voor we beginnen een kopje koffie en kletsen en dan weer verder. Het mooie aan dit beroep is, is dat je ziet waar je geweest bent en hoe vies het ook is je savonds de deur dicht doet en denkt zo dit is weer lekker fris en fruitig.
Pluspunten
leuke werksfeer
Minpunten
zwaar werk ivm tillen
Als ik de ochtenden moet werken begin ik om half 7.Spreek met collega"s door wat er moet gebeuren en begin dan aan mijn werk.Ik heb geleerd om alleen te werken.met collega's is er weinig contact maar als je die even nodig mocht hebben zijn ze er wel.Er is weinig tot geen contact met de directie alles verloopt met een leidinggevende die je kan bellen.Het is geen moeilijke baan maar voor mij geld dat ik geen ervaring heb om met schrob machines te werken.het leuke van dit werk is dat als er mensen komen ze af en toe laten merken dat ze dankbaar zijn dat het netjes is
Pluspunten
gratis koffie