De positieve kanten waren fijne collega's lieve ouderen waar ik moest schoonmaken.Het negatieve aspect was dat ik met een vast contract toch weg moest vanwege reorganisatie. Maar ik heb met veel plezier en voldoening gewerkt en met de vele waardering van de ouderen.En daar doe je het voor.
Pluspunten
Makkelijk overleg
Minpunten
Slechte werkgever, geen waardering voor je werk, geen collega’s
Pluspunten
Heb via hago op verschillende projecten gewerkt altijd leuk gevonden leuke werksfeer en collega's
Slechte communicatie Je ben maar een nummer. Niet gewaardeerd Voorwerkster en objectleidster doen alles achter je rug om Heel hard werken
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Onder gewaardeerd
Ik kon mijn werk doen en soms kom ik leuke klanten tegen die een leuk word geven waar je energie krijgt om door te werken
Pluspunten
Alleen maar positief
Goede werkgever Communicatief en signalerende kwaliteit Accuraat werkgever
Jammer dat er niet zoveel werk was.verder was het wel leuk en gezellig ook met collega's en leidinggevende
Breed georienteerd bedrijf met oog voor mens en klant
Ik vond het een fijne leuke baan. Zeker aan te raden!
Werk sfeer en werktijden zou ik graag zien verandert.
Geen goed woord over voor hago. managment is zeer slecht met het personeel wordt niet onderling overlegd. heerst een schoolplein mentaliteit.
Een fijne werksfeer op de werkplek en fijne collega's
Werken bij Hago is goed maar niet op elke locatie en je moet goed op tempo kunnen werken en zeer flexible zijn
Minpunten
Ik ga met plezier naar mijn werk vroeg opstaan is voor mij geen probleem en gelukkig bezit van vervoer zodat niet hoef te fietsen of met openbaar vervoer. hele leuke collega,s
ongezellig, en stressvol, en slecht betaald, en oncollegiaal
Wat een zooitje. Veels te hoge werkdruk. Leiding weet niet wat ze doen. Zijn erg met hun eigen bezig hoe goed ze hun eigen vinden maar weten niks. Op de pand waar ik werk veel zieke en veel die moeten integeren met kapote armen en wat nog niet meer. Laten jou kapot werken en laten je vallen als baksteen. Nee nooit daar gaan werken. Vakkevullen bij de appie is beter dan dit. Alle berichten hier zijn echt waar. Je kan daar wel snel zonder ervaring en controle gaan werken. Hebben altijd mensen te kort daarom ook zo hoge werkdruk. Ze nemen echt iedereen aan
Pluspunten
Niks
Minpunten
Hoge werkdruk en domme leiding
Nooit niet werken daar. Jij ben minder dan hond niet goei behandeling
Pluspunten
Niet
Minpunten
Leuk bedrijf. Leuke collega's en leuke panden/klanten. Helaas was ik wel snel uitgekeken op Hago omdat ze mensen behandelen als machines. De werkdruk is onrealistisch hoog. Dit is geen gevoel maar een feit. En helaas was er nooit een leidinggevende die dit wilde beamen of jou ergens mee wilde helpen. Leiding beschermt eigen belangen en laten personeel keihard werken. Totdat je zelf ontslag neemt of belandt in de ziektewet.
Pluspunten
Kansen
Minpunten
Hele hele hele hoge werkdruk
Personeel van Hago Die contact hebben denken dat ze misbruik kunnen maken van uitzendkrachten dan praat ik over Den Haag Centraal ze hadden een langere pauzes rond een uur of minimaal één of twee uurtjes en als je er wat van zegt dat zij opeens niet meer ingeroosterd dus ja Heb zelf ontslag genomen politieke spel allemaal
Ze doen er alles voor om je binnen te halen en zodra ze je niet meer nodig hebben verzinnen ze van alles en nog wat om je weg te sturen. leidinggevende zijn heel onprofessioneel, slecht opgeleid, geen manieren en heel erg brutaal met name (Imran). Als je een leidinggevende nodig hebt zijn ze nergens te vinden, 24/7 bezig met hun telefoon, je krijgt geen pauze terwijl je recht hebt. Zodra je voor je zelf of collegas opkomt krijg je een groote mond van de leidinggevende. Je word heel slecht behandeld, je uren worden niet goed uitbetaald en Ze zijn niet eerlijk over het werk wat je doet. Ze hebben geen respect voor andere collegas, Zeker geen aanrader!!
Doen en beloven alles om je binnen te halen en laten je volledig aan je lot over. Leiding heeft geen ervaring en geen idee waar ze mee bezig zijn. Leiding zie je alleen als het hun uitkomt. Nemen geen tijd voor het personeel voor vragen, problemen of klachten. Te weinig tijd voor het werk. Winst gaat boven kwaliteit. Verder klopt het salaris nooit, je moet altijd achter je geld aan, krijgt een grote mond als je opkomt voor dat waar je recht op hebt en voor gewerkt hebt. Laten je wanneer het hun uitkomt gewoon te veel en te lang werken, hebben geen respect voor je prive leven en omstandigheden. Bij problemen laten ze je keihard vallen en zullen altijd voor hun eigen hachie kiezen.
Pluspunten
je directe collega's / lotgenoten
Minpunten
alles van begin tot eind / vooral leidinggevende die echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn