HagaZiekenhuis

33: HagaZiekenhuis reviews van werknemers

33 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 34 reviews

Productive en gezellige werkomgeving. Sterk teamverband

Ik heb altijd met plezier gewerkt. Je voelt je altijd veilig en prettige omgeving.

Pluspunten

Parkeren voor personeel

Met plezier gewerkt

Hele leuke collegas en met plezier bijna 13 jaar gewerkt

Informatie over HagaZiekenhuis

Gebaseerd op 3 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Inclusieve werkomgeving
  • Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Ondersteunende omgeving
  • Algemene tevredenheid
  • Duidelijk doel

Leuke, mooie werkomgeving

Leuke collega’s, mooi werk.Geen voordelen als je intern verder wil leren.

Minpunten

Leidinggevende niet meedenkend

Fijne werkgever, fijne werkomgeving en elke dag brengt weer iets nieuws.

35 jaar lang met veel plezier in het Haga gewerkt, eerst jaren op Sportlaan waar een gemoedelijke sfeer was. Locatie eyweg is veel groter maar er heerst een goede sfeer

Pluspunten

Fijne werkomgeving

Minpunten

Drukke poli

Fijne werkgever leuke sfeer

leuk ziekenhuis collegialiteit staat hoog in het vaandel

Pluspunten

Nieuwbouw. Leuke sfeer

Minpunten

Kantoortuin weinig vergoeding bij bereikbaarheidsdienst

Tegenstrijdige werkomgeving

Het team is continu in strijd met elkaar en de leidinggevende trekken mensen voor. Onverantwoordelijke leidinggevenden, doen en laten wat zij willen, ook al gaat dat ten koste van hun medewerkers. Ze voeren enorme, ongezonde druk op de werknemers en schuiven alle schuld op hen. Helaas... (Je salaris maakt het wel weer een beetje goed)

Fijne werkgever, ziekenhuis dat in ontwikkeling is.

Ik werk sinds 2008 met veel plezier in het Hagaziekenhuis. Drukke baan met doorgroeimogelijkheden.

Zeer productive en ccollegial.

Een zeer gezellige werkomgeving en rustige sphere om te werken

Pluspunten

Koting op lunch pakketten

Minpunten

Normaal werkdagen

Ons kent ons cultuur

Ik vind het lopende band werk cultuur en ons kent ons cultuur

Minpunten

Hoge werkdruk

Het is een werkomgeving waar je veel uit kunt leren, ook op emotioneel gebied.

Voor patiënten en collega's was het altijd fijn om naar t werk te komen en de dingen te doen die waardering opleveren of een lach op iemands gezicht. Dat ene praatje wat je altijd zal bijblijven..

Pluspunten

Sorry, geen pluspunten

Minpunten

heel t beleid runt slecht met veel ongerechtigheden

fijn team, leuk interresant werk

fijn uitdagend werk, zeer technisch en leuk contact met de artsen. Je kennis wordt gewaardeerd en je mag er zijn op deze afdeling

Productieve en resultaatgerichte werkomgeving

Productieve en resultaatgerichte werkomgeving waar innovatie voorop staat.

gezellig

gezellig team en altijd hard aan het werk voor de mede mens.

Pluspunten

team work

Minpunten

werk tijden

Prima ziekenhuis om in te werken en met plezierige collega's

Goede,betrouwbare medewerkers op de werkvloer. Leidinggevenden een stuk minder. Het plezier in het werk heb ik altijd gehad,vooral met mijn directe collega's en de paar duizenden die in het huis op alle afdelingen werkten. De managementcultuur die zijn intrede deed vanaf 2010 heeft het werkplezier een stuk doen verminderen. De werkzaamheden die dagelijks voorkwamen,waren absoluut niet een probleem. Door goed te communiceren met elkaar,werden de meeste problemen die de klanten in het ziekenhuis hadden op divers gebied,snel en adequaat opgelost.

Pluspunten

Prima werksfeer en 15 jaar dezelfde directeur aan de top waar ik groot respect voor heb gehad

Minpunten

zoals gezegd het management en een aantal artsen die zich boven de rest voelde staan

een laagdrempelige werksfeer

leuke collega's, de werknemers zijn informeel en werken erg hard voor het ziekenhuis.

Pluspunten

veel vrijheid

Minpunten

lastige reorganisaties

Fijne werkgever

Groot algemeen ziekenhuis in de Randstad. Goede arbeidsvoorwaarden en prettige sfeer.

Leuke werkomgeving met veel mogelijkheden om intern te leren

Werken bij het Haga Ziekenhuis is leuk, je kunt er veel leren en er zijn genoeg toekomst mogelijkheden. Interne cursussen, flexibele werktijden, 36-urige werkweek, goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden. Kortom een top werkgever.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Goede werksfeer , fije collega's

Werken op front en backoffice. Op de frontoffice doe ik de inschrijvingen en geef ik info aan patienten die opgenomen moeten worden. We werken daar per toer beurt. Op de backoffice werk ik in een team van collega's nauw samen met de collega's vd planning. Leukst is de afwisseling. Ik werk op drie plaatsen. Ook nog ondersteunend bij de planning. Het leukste vind ik het contact met de patienten, bij voorkeur in de spreekkamer. Het minst leuk vind ik als ik te lang achter de pc moet werken en hetzelfde werk zit te doen.

Een normale werksfeer

Ik heb daar gewerkt als vrijwilliger. Als fruit vrouw. Collega's altijd blij een leuke werksfeer .

Pluspunten

Alles was goed

Minpunten

Geen min punten

zeer comerciel ziekenhuis

fijne collega,s die het moeilijk hebben om nog optimaal te kunnen functioneren door slecht en zeer onpersoonlijk management

HAGA is een aanrader om als Managementassistent voor te werken

Ik heb met veel plezier als Managementassistent (tijdelijke basis) gewerkt. Mijn collega's waren altijd behulpzaam en leergierig en ze stonden open voor veranderingen. Het HAGA Ziekenhuis is een mooie ziekenhuis geworden. Ik kijk er met veel plezier naar terug.

Pluspunten

moderne locatie en aardige collega's

Minpunten

communicatie en ICT

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HagaZiekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk HagaZiekenhuis met

Reviews over HagaZiekenhuis per locatie

Meer informatie over HagaZiekenhuis in populaire locaties

• HagaZiekenhuis