HagaZiekenhuis
Het team is continu in strijd met elkaar en de leidinggevende trekken mensen voor. Onverantwoordelijke leidinggevenden, doen en laten wat zij willen, ook al gaat dat ten koste van hun medewerkers. Ze voeren enorme, ongezonde druk op de werknemers en schuiven alle schuld op hen. Helaas... (Je salaris maakt het wel weer een beetje goed)
35 jaar lang met veel plezier in het Haga gewerkt, eerst jaren op Sportlaan waar een gemoedelijke sfeer was. Locatie eyweg is veel groter maar er heerst een goede sfeer
Pluspunten
Fijne werkomgeving
Minpunten
Drukke poli
leuk ziekenhuis collegialiteit staat hoog in het vaandel
Pluspunten
Nieuwbouw. Leuke sfeer
Minpunten
Kantoortuin weinig vergoeding bij bereikbaarheidsdienst
Ik werk sinds 2008 met veel plezier in het Hagaziekenhuis. Drukke baan met doorgroeimogelijkheden.
Een zeer gezellige werkomgeving en rustige sphere om te werken
Pluspunten
Koting op lunch pakketten
Minpunten
Normaal werkdagen
Ik vind het lopende band werk cultuur en ons kent ons cultuur
Minpunten
Hoge werkdruk
Voor patiënten en collega's was het altijd fijn om naar t werk te komen en de dingen te doen die waardering opleveren of een lach op iemands gezicht. Dat ene praatje wat je altijd zal bijblijven..
Pluspunten
Sorry, geen pluspunten
Minpunten
heel t beleid runt slecht met veel ongerechtigheden
fijn uitdagend werk, zeer technisch en leuk contact met de artsen. Je kennis wordt gewaardeerd en je mag er zijn op deze afdeling
Productieve en resultaatgerichte werkomgeving waar innovatie voorop staat.
gezellig team en altijd hard aan het werk voor de mede mens.
Pluspunten
team work
Minpunten
werk tijden
Goede,betrouwbare medewerkers op de werkvloer. Leidinggevenden een stuk minder. Het plezier in het werk heb ik altijd gehad,vooral met mijn directe collega's en de paar duizenden die in het huis op alle afdelingen werkten. De managementcultuur die zijn intrede deed vanaf 2010 heeft het werkplezier een stuk doen verminderen. De werkzaamheden die dagelijks voorkwamen,waren absoluut niet een probleem. Door goed te communiceren met elkaar,werden de meeste problemen die de klanten in het ziekenhuis hadden op divers gebied,snel en adequaat opgelost.
Pluspunten
Prima werksfeer en 15 jaar dezelfde directeur aan de top waar ik groot respect voor heb gehad
Minpunten
zoals gezegd het management en een aantal artsen die zich boven de rest voelde staan
leuke collega's, de werknemers zijn informeel en werken erg hard voor het ziekenhuis.
Pluspunten
veel vrijheid
Minpunten
lastige reorganisaties
Groot algemeen ziekenhuis in de Randstad. Goede arbeidsvoorwaarden en prettige sfeer.
Werken bij het Haga Ziekenhuis is leuk, je kunt er veel leren en er zijn genoeg toekomst mogelijkheden. Interne cursussen, flexibele werktijden, 36-urige werkweek, goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden. Kortom een top werkgever.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Werken op front en backoffice. Op de frontoffice doe ik de inschrijvingen en geef ik info aan patienten die opgenomen moeten worden. We werken daar per toer beurt. Op de backoffice werk ik in een team van collega's nauw samen met de collega's vd planning. Leukst is de afwisseling. Ik werk op drie plaatsen. Ook nog ondersteunend bij de planning. Het leukste vind ik het contact met de patienten, bij voorkeur in de spreekkamer. Het minst leuk vind ik als ik te lang achter de pc moet werken en hetzelfde werk zit te doen.
Ik heb daar gewerkt als vrijwilliger. Als fruit vrouw. Collega's altijd blij een leuke werksfeer .
Pluspunten
Alles was goed
Minpunten
Geen min punten
fijne collega,s die het moeilijk hebben om nog optimaal te kunnen functioneren door slecht en zeer onpersoonlijk management
Ik heb met veel plezier als Managementassistent (tijdelijke basis) gewerkt. Mijn collega's waren altijd behulpzaam en leergierig en ze stonden open voor veranderingen. Het HAGA Ziekenhuis is een mooie ziekenhuis geworden. Ik kijk er met veel plezier naar terug.
Pluspunten
moderne locatie en aardige collega's
Minpunten
communicatie en ICT
ik werk er nu ruim 10 jaar naar tevredenheid, op de POK poliklinsche operatiekamer. sociaal, collegiaal zeer tevreden. goede werksfeer zeer kleurrijk.
goeie verband met collega's. Er kwamen steeds meer werk dat niet onder mijn functie valt.
a nice learning place in The Hague Netherlands, I have learned a lot from this hospitals and this was my first training place from school, i loved my work and it was a fun work place.