Haan Personeelsdiensten BV

Werken bij Haan Personeelsdiensten BV: Haan Personeelsdiensten BV reviews van werknemers

35 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 37 reviews

Snel een passende baan gevonden

Toen ik vanwege de corona-maatregelen zonder werk kwam te zitten, ben ik via via bij Haan Personeelsdiensten terecht gekomen. Enorm snel kreeg ik te horen dat ik kon beginnen met werken. Het salaris e.d. ben ik zeer over te spreken. Daarnaast had ik voor mijn functie een aantal PBM's nodig, dit werd onmiddelijk opgepakt en vergoed door Haan Personeelsdiensten. Ik ben zeer te spreken over de gang van zaken binnen dit bedrijf.

Pluspunten

Persoonlijk, toegankelijk, betrokken

Minpunten

Fysiek belastende werkzaamheden

geweldig uitzendbureau

ik ben in contact gekomen met haan uitzendbureau via via en meteen vanaf het eerste moment krijg je het gevoel alsof je er al jaren werkt een top sfeer je word als persoon behandeld en niet als nummer ik ben zeer tevreden over hun en ook hoe alles verloopt heb je een probleem het word meteen opgelost heb je andere vragen er word geluisterd echt top een aanrader voor alle werkzoekenden

Pluspunten

vriendelijk, sfeervol, meegaand, je thuis voelen

Minpunten

geen minpunten op te merken

Super bedrijf

Ik ben door haan personeelsdiensten bij verbidak terecht gekomen en het bevalt me super gezellige en leerzaame collega.

Pluspunten

Behulzaam

Open sfeer en hebben de zaken goed voor elkaar.

Ondanks dat vele communicatie digitaal gaat zoals het inschrijven en de uren indienen staat de deur ook altijd open voor je open. Op kantoor is er een relaxte sfeer en staat er een professioneel team voor je klaar.

Pluspunten

Fijne werksfeer, verstand van zaken

Zeer professioneel personeel

Bij Haan Personeelsdiensten BV,Heb je korte lijnen en altijd snel antwoord op vragen. De betalingen zijn altijd netjes optijd +Het personeel komt heel relaxt over .

Professioneel bedrijf!

Haan personeelsdiensten heeft mij prima geholpen bij het vinden van een nieuwe baan! Alles verliep soepel en vlot. Haan personeelsdiensten is zeker een aanrader!

Alles wordt prima en netjes afgehandeld

*Goede afhandeling * Meedenkende personeel * Snel werk gekregen * Goed bereikbaar

prima uitzendbureau

Coulant behandeld door Haan personeelsdiensten. Daardoor snel aan het werk.

Goeie uitzendbureau

Communicatie verliep prima! Alles goed geregeld!!!

Geen klachten of kenmerken Ben zeer tevreden word netjes betaald Kleding gereedschap alles word geregeld

eerste uitzendbureau die zich aan de afspraken houdt, korte lijntjes

Snel geholpen na mijn aanmelding via de website. Gelijk gebeld en ook gelijk op gesprek geweest om de wensen te bespreken. De voorwaarden zijn me gelijk goed uitgelegd en ook gelijk een uitleg gehad over mijn contract. Ik was altijd gewend aan weekbetaling, maar Haan werkt met 4 week betaling. Door deze overgang kwam ik wat krap te zitten, 1 appje en gelijk een voorschot gekregen. Kortom, super geregeld!

Goed bedrijf, goed salaris en leuke werksfeer.

Goede arbeidsvoorwaarden en werksfeer. Persoonlijk contact en snelle reactie op vragen.

keurig uitzendbureau, snel aan werk geholpen

Ik ben na mijn aanmelding zeer snel aan werk geholpen. Ik heb aangegeven dat ik alles wil doen. Alles is duidelijk uitgelegd hoe alles werkt, contract tekenen, arbeidsvoorwaarden en een uitleg van de loonstrook. Ik heb alles nagelezen en alles is volgens de cao van de opdrachtgever. Kortom super geregeld

Een snel goed functionerend uitzendbureau

Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk dankzij Haan personeelsdiensten. Ik was eerder werkzaam in duitsland. Maar het was tijd voor iets nieuws en na 1 belletje kon ik weer aan de slag in nederland. Manegment is ook echt super, je kunt er altijd terrecht voor vragen etc.

gezellige mensn

snel en goede personel die er voor zorgt dat je snel werk hebt

Niks op aan te merken

Variable werkzaamheden goeie werk/ vrijetijd regeling

Zeer goed bedrijf

Haan personeelsdiensten is een zeer goed bedrijf, die alle personeelsleden heel goed begeleid. Ze nemen echt de tijd en moeite om je persoonlijk te helpen. Als je contact opneemt met Haan personeelsdiensten word er ook altijd heel snel gereageerd en laten je niet lang wachten. Al met al kan ik werken voor dit bedrijf ten zeerste aanraden!

Expert

De Haan Personeelsdiensten BV. Is een bedrijf met veel expertise. Goed personeel dat op ieder niveau betrokken is bij haar mensen.

Pluspunten

Expertise

Prima uitzendbureau

Een goed bedrijf waar contact flexibel gaat en veel werk mogelijkheden zijn. Zeer tevreden!

snel aan een baan geholpen

Er is een fijne werksfeer waar ik aan het werk ben. Ze hebben mij goed begeleid bij de introductie. Alles was helder voordat ik mijn eerste dag had.

Super service!

Het is een ongelooflijk leuk team met hele gezellige mensen die zo snel mogelijk een leuke baan voor je hebben! Leuk contact tussen door en voor alle dingen waar je tegen aan loopt kun je ze bereiken! Top!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Haan Personeelsdiensten BV. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.7
4.6