Logo van H&M

Reviews voor Verkoper (m/v) bij H&M

Verkoper (m/v)77 reviews

77 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8.533 reviews

Hoog werk tempo

Er was een hoge werkdruk en te weinig personeel.

Pluspunten

20 procent medewerkers korting

Minpunten

Hoog werk tempo

H&m

Leuke locatie en leuke collega's.Je begint de dag met een vloeropstart. Hier worden de cijfers en acties voor de dag besproken. Gevolgd door goederen die net zijn binnen gekomen in te werken in de winkel.Leuke samenwerkingen met andere merken.

Werksfeer is top

Het is een top team. Ik heb in 4 jaar tijd erg veel geleerd hier. Maar helaas bieden ze voor mij te weinig uren en is het salaris te laag.

Leuke baan met gezellige werknemers

Werken bij H&M vind ik zelf persoonlijk heel leuk, door de sfeer en omgang met alle collega's en managers.

Productief maar gezellig

Zeker leuke collega's en een fijne communicatie!..

Als bij baan is H&M prima. Maar als fulltime werkgever vragen ze veel te veel, waar je niets voor terug krijgt

Slechte werkgever, hebben niets voor hun personeel over. Maar jij moet alles voor H&M over hebben. Veel verantwoordelijkheid nemen vinden ze prachtig, maar verwacht niet dat je er iets terug voor krijgt. Vooral niet zeggen wat je vind en mee lullen met je leiding gevende dan kom je nog ergens.

Leuk werk

Leuk werk maar verdiende niet heel goed Wel leuke collega’s

productieve en gezellige werk omgeving

Een werk dag is niet zwaar, je hebt leuke collega's en een goeie planning. Ik heb meer geleerd over hoe je met klanten om kunt gaan. Ik heb verschillende collega's van verschillende leeftijden. Ik vind de baan helemaal niet moeilijk. Leukste is dat je jezelf kunt zijn.

Porductieve en gezellige werkomgeving

Het bedrijfscultuur is top. Er zijn verschillende culturen, mijn collega's waren aardig met elkaar. Iedereen kan iemand anders helpen. Alleen was het een beetje onflexibel om te combineren met mijn pre-master.

Wel oke

Het is een stressvolle baan en je moet onder druk kunnen werken...

Toffe baan

Prima baan, gezellig team. Wel heel karig salaris vond ik

vreselijk

Letterlijk iedereen kan manager worden bij de H&M en dan heb ik het over de meest onopgeleide mensen die er zijn en totaal geen verstand van wat dan ook hebben. Vreselijk bedrijf. Collega's leuk, managers onervaren, jong en respectloos.

Ik heb daar hoe ik in de druk bij de kassa om kan gaan!

H&M is een leuk plaats waar iemand contact met veel mensen kan maken en waar goed samenwerken met collega’s! Ook een gezellig plek om te werken!

gezellige werksfeer

wat ik van mijn vorige banen heb kunnen ervaren en mee heb gekregen is dat het vooral erg belangrijk is dat er een gezellige en goede werksfeer aanwezig is. wat ik van deze functie verwacht is klant contact en een goede mogelijkheid om me zelf te kunnen ontwikkelen

Pluspunten

leuke sfeer

Minpunten

slechte begeleiding

fijne inwerking & behulpzame collega's

Bedrijf bied mogelijkheden voor jonge mensen die door willen groeien. Het werk is afwisselend en het werktempo is hoog. Er word veel zelfstandig gewerkt , elke dag is anders. -uur loon is vrij laag -reiskosten worden niet vergoed

Prima

Prima bedrijf als weekend kracht. Leuke collega's. Veel werk

Pluspunten

Korting.

Minpunten

Lange dagen

Waardeloos bedrijf om voor te werken

Mijn fout is geweest dat ik er te lang ben blijven plakken..management was/is erg slecht..vriendjespolitiek. je word aan t lijntje gehouden. Doorgroeien krijg je nauwelijks de kans voor..geen tijd blabla druk druk maar toch blijven beloven.. Keihard werken, geen waardering. Afscheid was een lachertje ongelooflijk stank voor dank. Bah.je bent een nummertje en je stelt geen hol voor. Doe.het.niet

De kap maakt de monnik niet

Voordat je bij de H&M gaat solliciteren (vooral in de grote steden), adviseer ik je om 2 keer na te denken. Ik begon mijn baan bij de H&M in Amsterdam, de eerste paar werkdagen waren zalig en de team was enthousiast. Ik begon te werken naast mijn studie met een 5 tot 12 uren contract. Na een aantal weken werken begonnen een aantal mensen het bedrijf te vertrekken en werd de werkdruk en de planning drastisch aangepast (vanwege de hoge werkdruk en de abrupte management). Ik werd geacht om tijdens mijn vakanties 40/45 uren te werken, waarop ik met twijfel wel ja op heb gezegd. Met de loop van tijd werden er ook collega‚Äôs van andere filialen ook aangenomen vanwege een tekort aan sollicitanten en een ongeorganiseerde management. Hoe dan ook: Ik kan zo doorgaan tot je er bij neer valt, maar het punt is: ze maken misbruik van je onschuld, je tijd en nemen je als werknemer niet serieus. Ik werd dan ook vaak ‚Äėdie jongen‚Äô genoemd. Ik beloof het je: je zult er GEEN spijt van hebben!

Pluspunten

Eetgeld vanwege 10+ uren werken op een dag

Minpunten

10+ uren werken op een dag

Niet aan te raden

Heel erg slechte communicatie met werkgevers, ze behandelen je heel erg ongelijk en net zoals een hond. Functie is ook heel erg waardeloos en je leert niks in je werkveld, geen kans op doorgroeimogelijkheden. Ook heel erg √©√©n-tonig, je doet alleen hetzelfde niet vari√ęrend werk. Ook werk is erg onflexibel, ze houden geen rekening hoeveel uren je aangegeven hebt en nodig zou moeten hebben. Is erg hard fysiek werk, maar Uurloon is zelfs minder dan een happy meal, maar 3.78‚ā¨.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles, wat aangegeven is

Massaproductie

Als winkelmedewerker verdien je echt minimale. De cultuur vind ik heel onpersoonlijk en de managers vroegen te veel van je dan dat ik het waard vond… Wel kreeg je altijd leuke aanbiedingen als werknemer.. jammer dat je alleen zo weinig betaald krijgt dat je er niet veel met die aanbiedingen kan doen omdat je het geld er niet voor hebt. Ben er zo snel mogelijk weg gegaan. De dames afdeling is gigantisch waardoor het altijd chaos is. Wel was het digitaal module om ingewerkt te worden top.

Pluspunten

leuke aanbiedingen

Minpunten

laag salaris

Je moet het echt hebben van je collega's en de personeelskorting.

Top Collega's en personeelskorting en heel veel opruimen, opruimen,opruimen. En dit altijd met minder uren.

Pluspunten

Minpunten

Zeer hoge werkdruk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij H&M. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

2.654