Logo van H&M

Reviews voor H&M in Utrecht

Utrecht8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8.533 reviews

Verkoopmedewerker

Ik heb mijn zin in h&m ik zoek alleen extra werk .en ook leuk collega's

Pluspunten

Heb ik niet

Minpunten

Minder salaris

slecht

Je hebt meerdere afdelingen bij h&m de managers waren steeds op een andere afdeling of achter op kantoor. Mijn contract is niet verlengd hun gaven als reden geen potentie als manager in mij te zien. Hoe kunnen hun dat weten als hun niet een interesse in mij toonde en bijna nooit met mij werkte. Ook werkte ik er pas een half jaar en heb geen enkele cursus of iets gedaan. Dus ja slechte werkgever. Misschien dat het in andere filialen beter gaat.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

slecht management-over uren niet uitbetaald

Doorgroeimogelijkheid

Ze bidden veel doorgroeimogelijkheden aan. Korting bij aankopen

Pluspunten

feedback, korting

Minpunten

moeilijk vrij krijgen als je nodig hebt

Wisselend werk met een jong team

Winkel netjes houden en soms ook in het magazijn werken om nieuw binnen gekomen producten te labelen.

Verkoop van kleding

* We hadden drie dagindelingen: 1 Kassa draaien. 2 Goederen/ paskamer opruimen. 3. De winkel netjes maken. * Hoe ik leiding kon geven over personeel. * Ik werd goed begeleid toen ik daar net kwam werken. * Ik had hele leuke en gezellige collega's. * Ik was nog niet klaar om leiding te gaan geven vond dat best lastig. * Mensen helpen

Pluspunten

Leuke en gezellige collega's

Minpunten

Iedere dag vroeg beginnen en laat klaar.

Drukke baan met lange werktijden wel leuke collega's

Een typische dag op het werk bestaat uit het leeglopen van de paskamers, dit houdt in dat je de kleding die de klant gepast heeft weer terug hangt in de winkel. Goederen inlopen/aanvullen vanuit het magazijn. Kassa draaien. Klanten helpen met vragen in de winkel, klanten helpen bij de paskamers. Daarnaast is het bijhouden van de winkel erg belangrijk en daaronder valt het netjes houden en het rapen van de grond, mocht er wat op de grond zijn gevallen. Collegialiteit is belangrijk, collega's helpen als het kan. Wat minder zijn de lange dagen die je maakt, je begint bijvoorbeeld om 8:00 uur en eindigt pas om 19:15 uur bijvoorbeeld. Het is een groot filiaal dus de communicatie is belangrijk maar niet altijd even optimaal.

Pluspunten

reiskosten

Minpunten

lange werktijden

Ik had verschillende werktijden en werkte vooral in het weekend. Dit kwam naast mijn studie goed uit. Ik zoek nu naar werk van maandag t/m vrijdag. Ook hier had ik een goed contact met de directie en collega's. Het leuke van de baan was dat het afwisselend werk was en je kon doorgroeien.

Goede werksfeer

Bij binnenkomst doe ik goederen inhangen,als de winkel open gaat dan moet je de klant helpen en begeleiden daar naar waar ze vragen.Ik draai kassa,goederen inhangen ,de afdeling een andere uiterlijk geven en elke dag leer je weer.Alles is een leerproces.Ik heb leuke collega's en goede verstandhoudingen met elkaar.Moeilijk is het niet ,je rolt er vanzelf in en ga je verder ontwikkelen in der loop van de tijd dat je er werktLeuk aan deze baan is het verveeld nooit.

Pluspunten

20% persooneelskortig

Minpunten

geen bekertje water

Vacatures van H&M

in Utrecht