Logo van H&M

Reviews voor H&M in Rotterdam

Rotterdam14 reviews

14 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8.533 reviews

fijne inwerking & behulpzame collega's

Bedrijf bied mogelijkheden voor jonge mensen die door willen groeien. Het werk is afwisselend en het werktempo is hoog. Er word veel zelfstandig gewerkt , elke dag is anders. -uur loon is vrij laag -reiskosten worden niet vergoed

Massaproductie

Als winkelmedewerker verdien je echt minimale. De cultuur vind ik heel onpersoonlijk en de managers vroegen te veel van je dan dat ik het waard vond… Wel kreeg je altijd leuke aanbiedingen als werknemer.. jammer dat je alleen zo weinig betaald krijgt dat je er niet veel met die aanbiedingen kan doen omdat je het geld er niet voor hebt. Ben er zo snel mogelijk weg gegaan. De dames afdeling is gigantisch waardoor het altijd chaos is. Wel was het digitaal module om ingewerkt te worden top.

Pluspunten

leuke aanbiedingen

Minpunten

laag salaris

Leuke werkomgeving

Met veel plezier hier gewerkt, veel ervaring opgedaan.

Gezellig afwisselend werk dicht bij huis

Werken met klanten goederen opruimen inruimen je ben heel de dag bezig met veel collega’s

Minpunten

Lange werktijden

leuke werkomgeving met leuke collega's

heb er jaren met plezier gewerkt als hoofd magazijn. zorgen dat alle goederen binnen zijn, verwerken en winkel klaar maken.

Pluspunten

werken met kleding

Minpunten

Centrale omgeving en gezellige sfeer leuke collega's

ik ben super tevreden over de H&M. Alleen de werktijden zijn Veelste laat

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Werktijden

leuke drukke winkel

leuke werkplek midden in rotterdam altijd druk altijd iets te doen

Goede service gedreven fashion bedrijf

H&M is een bekend bedrijf en het is een fijne werkplaats om jezelf te ontwikkelen in de fashion industry

Pluspunten

groot bedrijf

Minpunten

weinig doorgroei mogelijkheden

Werkervaring

H&M is een bedrijf waar je in kan doorgroeien. Met hele leuke behulpzame collega's

gewoon top

heel prettig om samen te werken met colegas en goed met klanten omgaan en zo goed mogelijk te adviesere

Pluspunten

goei samen werking

Minpunten

te druk

Vacatures van H&M

in Rotterdam
Meer vacatures

Leuke organisatie

Leuke organisatie, fijne collega's. Rooster in overleg te bepalen.

Pluspunten

Korting op kleding

Leuke werkomgeving

Start de dag met een kleine werkoverleg waarbij je bespreekt met je collega's wie wat doet geef elkaar complimentjes en tips over de dag daarvoor denk positief en stimuleer elkaar dat het nog beter kan. Wat ik heb geleerd is om met boze en ongeduldige klanten om te gaan, om rustig te blijven en niet in paniek te raken. Ik durf klanten aan te spreken mijn verkoop babbel is ook veel vlotter. Als je collega's stimuleert, corrigeert en helpt gaat alles veel sneller en gemakkelijker in de winkel. Ik vind tot nu toe niet echt iets heel erg moeilijk om te doen maar ik zou het mezelf wel graag moeilijker willen maken in de zin van doorgroeien en meer weten over de managers functie. En het leukste van het werk vind ik klanten die tevreden de winkel verlaten en waarderen wat je voor ze doet.

Leuk werksfeer door de klanten en collega's

Je begint met kassa te tellen in de ochtend of gaat kleding in de winkel hangen waar ze horen vanuit de paskamer. Ik heb veel geleerd hoe ik met klanten om moet gaan en problemen op moet lossen of tot een oplossing moet komen bij kleinere problemen. De directie was helaas niet zo vriendelijk en goed voor mij waardoor ik zelf ontslag moest nemen. Mijn collega's waren hele leuke, vriendelijke meiden van wie ik op de werkvloer veel leerde en het altijd naar mijn zin had op de werkvloer. Het moeilijkste van de baan was dat er constant negatieve druk op je werd gezet door de floormanager. Geen motivering tijdens het werk. Het leukste van de baan was, werken met klanten en collega's. Je werk kunnen doen zoals je dat het beste kan.

Gezellige werk plek.

Ik werk al 13 jr met plezier bij H&M in nederlan(rotterdam) en wil nu eens wat anders. En in België gaan werken bij H&M hopelijk in jullie dat ik ergens kan werken. Het is gezellig en steeds verandering geen 1 dag hetzelfde. Ik werk er nog steeds en wil blijven werken voor H&M

Pluspunten

lekker heel de dag bezig zijn

Minpunten

dat er veel werknemers komen en gaan niet iedereen houd het vol. het is hard werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij H&M. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

2.654