Logo van H&M

Reviews voor H&M in Eindhoven

Eindhoven9 reviews

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8.533 reviews

Slechte management in het filiaal 035

Geen duidelijke communicatie, slechte begeleiding. Geen welkome gevoel! Echt een verpeste werksfeer. Ik heb veel spijt voor mijj tijd en energie daar! Geen menselijke aanpak! Tip. Kijk goed waar je solliciteert!

Pluspunten

Minpunten

Te veel!

Werksfeer is top

Het is een top team. Ik heb in 4 jaar tijd erg veel geleerd hier. Maar helaas bieden ze voor mij te weinig uren en is het salaris te laag.

Leuk werk

Leuk werk maar verdiende niet heel goed Wel leuke collega’s

Wel oke

Het is een stressvolle baan en je moet onder druk kunnen werken...

Onbehulpzaam en slechte hulp

De collega's helpen niet met de dingen dat je moeilijk vind of nog niet snapt. En de werkschema/rooster is onduidelijk en ze houden er niet aan

Uitleg

Hennes en Maurtz is een groot bedrijf waar je heel veel van kan leren bijv; Matchen, Doorgroeien, Samen werken en op hogen tempo werken.

Pluspunten

Leuke collega's en veel dingen kun je daar leren

Minpunten

onregel matig werken en te ver van huis.

Slechte werk-prive balans

Na meer dan 10 jaar bij de H&M te hebben gewerkt heb ik vandaag afscheid genomen van mijn werkgever. De reden was dat werk en privé niet meer gecombineerd konden worden...met als voornaamste reden dat je geen vakantie's mag opnemen met je kinderen. Alle vakanties die samen vallen met de schoolvakanties waren "geblokt" en alleen de zomervakantie bleef over maar dan moet je zoveel keuzes doorgeven dat 4 weken aan 1 stuk bijna onmogelijk wordt. Een andere reden is dat je met een 16 uur contract 4 dagen moet komen opdraven en bijna altijd woensdag middag, vrijdag, zaterdag en zondag moet werken, wat met kinderen toch niet altijd heel fijn is, en er heel moeilijk wordt gedaan over een weekendje vrij vragen of zelfs onmogelijk wordt gemaakt.. kortom als jij het geen probleem vind dat deze werkgever bepaald wanneer jij vakantie kan opnemen en je overuren niet zelf mag opnemen wanneer het jou uitkomt en het liefst ook geen privé-leven hebt zou ik zeggen dat dit een topwerkgever is! Want je werkt met leuke collega's en de klanten zijn ook top! Nu nog de werkgever....

Pluspunten

Veel korting op kleding

Minpunten

Hele lange werkdagen

Productieve en gezellige werkomgeving

In deze functie heb ik veel ervaring opgedaan in de retailbranche. Daardoor zou ik nu dan ook graag verder werken in een kledingwinkel.

Gezellige winkel om te werken en winkelen.

Ik heb bij H&M geleerd hoe je verschillende kleuren met elkaar kan combineren,hoe je moet matchen, dat houd in de afdeling om gooien.Ik kon met al mijn colliga's op schieten en ik vond alle werkzaamheden dat ik moest verrichten heel leuk.

Vacatures van H&M

in Eindhoven