Logo van H&M
H&M
Bekijk alle reviews over H&M

H&M

Review over H&M van een medewerker

Positieve werkomgeving

Een typische werkdag begon altijd met een drankje op het balkon, waarbij er nog even werd gekletst. Dit gaf altijd een goede sfeer voor de werkdag. Het leukste was dat er (bijna) altijd iets te doen was en het daardoor altijd levendig was. Ook het werken met hele leuke collega's maakte het een leuke baan. Het lastigste vond ik het werken tijdens de zogenaamde 'Duitse dagen', wanneer het heel de dag storm liep en het stresslevel hoog lag. Ik heb veel geleerd bij dit bedrijf. Zowel door mijn werkdagen, maar vooral tijdens mijn stagedagen.

Pluspunten

Lunchgeld bij koopavonden, diploma toeslagen, personeelskorting, goede sfeer

Minpunten

Geen reiskostenvergoeding

Bekijk alle reviews over 8.533

H&m

Leuke locatie en leuke collega's.Je begint de dag met een vloeropstart. Hier worden de cijfers en acties voor de dag besproken. Gevolgd door goederen die net zijn binnen gekomen in te werken in de winkel.Leuke samenwerkingen met andere merken.
Zelfde functieZelfde locatie

Hoog werk tempo

Er was een hoge werkdruk en te weinig personeel.

Pluspunten

20 procent medewerkers korting

Minpunten

Hoog werk tempo

Te mooi om waar te zijn

Na het werken bij de WE wou ik me verder ontwikkelen in een grote internationale kleding concern als H&M. Ik had veel over deze kleding concern gehoord vooral hun sterke aandacht voor ambitieuze personen die intern wilde doorgroeien. Ik ging de uitdaging aan met veel plezier maar langzamerhand werd achter te schermen als ware geduwd. Ik was tevens het jongste van de team. Ondanks mijn enthousiasme en vriendelijk manier van managen werd ik niet altijd serieus genomen, Dat was ontzettend jammer. Ik deed me uiterste best,

Stel een vraag over solliciteren of werken bij H&M. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

2.654