Logo van H&M
H&M

H&M Reviews

174 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8.533 reviews

Slechte management in het filiaal 035

Geen duidelijke communicatie, slechte begeleiding. Geen welkome gevoel! Echt een verpeste werksfeer. Ik heb veel spijt voor mijj tijd en energie daar! Geen menselijke aanpak! Tip. Kijk goed waar je solliciteert!

Pluspunten

Minpunten

Te veel!

H&m

Leuke locatie en leuke collega's.Je begint de dag met een vloeropstart. Hier worden de cijfers en acties voor de dag besproken. Gevolgd door goederen die net zijn binnen gekomen in te werken in de winkel.Leuke samenwerkingen met andere merken.

werkomgeving met een hoog tempo

Stage lopen bij H&M was prima, het personeel is behulpzaam en helpt je graag als je dingen niet even goed weet. Werktijden zijn van 9 tot 5 en het werk zelf is echt niet zo zwaar.

Pluspunten

Korting op kleding met H&M crew member pass

Minpunten

Je staat de heledag op je voeten

Hoog werk tempo

Er was een hoge werkdruk en te weinig personeel.

Pluspunten

20 procent medewerkers korting

Minpunten

Hoog werk tempo

Werkhandelingen

Werk er 12 jaar eerste jaren waren heel leuk en prettig en naar 6 jaar begon niet zo leuk te wordn

Pluspunten

Personeel korting

Minpunten

Lange werkdagen

Hello

i worked for h&m in 2 stores and it has been always one of the best places to always strat and grow !

zeer slecht bedrijf

Vanaf het begin werden er al mooie dingen gezegt en belooft . Helaas kwamen ze er niks van na .Je werkt je daar te pletter voor een laag uurloon.Je word vaak minder uitbetaald dan in het contract staat.Zeer slechte managment !Nooit gaan werken!!!

Pluspunten

Je staat droog als het regent

Minpunten

Niet nakomen van afspraken, betalen andere bedragen uit, extra uren worden niet meegenomen, je mag hellemaal niet praten alleen keihard werken en doorgaan tot alles af is.

geen proffesionaliteit.

Dit is een typische werkplek waar je het minimale betaald krijgt maar de werkgever meer dan het extreme van je verwacht. Hier werken was echt een verschrikking en dan heb ik zelf jaren in detailhandel gewerkt. Het bedrijf heeft totaal geen orde en er is alleen maar vriendjespolitiek doe je hier niet aan mee en wil je gewoon je werk doen dan val je zwaar buiten de boot en doet het bedrijf met je wat ze maar willen. Ik denk wel dat het zal verschillen in welk team je terecht komt maar op meerdere locaties waren dezelfde klachten aanwezig van verschillend personeel. door te weinig personeel erg veel werkdruk, ook bijna elke dag overwerken, managers die de regels elke dag aanpassen ook het rooster word elke dag aangepast zonder communicatie en als de werknemer die dag niet kan dan moet je zelf maar wat regelen want het rooster staat vast.

Eentonig werk

Via het uitzendbureau gesolliciteerd. Eenmaal aan het werk werd ik behandelt als een nummertje. Niemand die moeite deed om mijn naam te onthouden. Na een maand daar werken mocht ik alweer weg omdat er 'geen werk was' en vervolgens dezelfde vacature tegenkwam op de website van een ander uitzendbureau

call center

täglich wechselnde Arbeitszeiten; oft Dienste an Wochenenden; ständige Kontrollen; ständige Informationsgabe über allg Änderungen, die vor Dienstbeginn zu lesen sind; regelmäßig neue Produktkataloge; neue Kampagnen; viel Stress mit Kunden wegen Zahlungs- u Lieferschwierigkeiten sowie Reklamationen; wenig Zeit; eigene Zeitkontrollen durch Anrufe, zB wenn man etwas länger auf Toilette war; ständige Teamumstellungen, oft neue Mitarbeiter, mehrere Trainings pro Jahr, eher keine Entwicklungsmöglichkeiten bzgl Karriere oder finanziell, Entgelt dürftig Vorteil: sehr nette internat Kollegen, allerdings hohe Fluktuation

Pluspunten

Geldzahlung pünktlich, mindestlohn

Minpunten

Hohes Stresslevel, keinen eigenen Büroplatz, selten ein freies Wochenende

Vacatures van H&M

Meer vacatures

Werksfeer is top

Het is een top team. Ik heb in 4 jaar tijd erg veel geleerd hier. Maar helaas bieden ze voor mij te weinig uren en is het salaris te laag.

Leuke baan met gezellige werknemers

Werken bij H&M vind ik zelf persoonlijk heel leuk, door de sfeer en omgang met alle collega's en managers.

Productief maar gezellig

Zeker leuke collega's en een fijne communicatie!..

Als bij baan is H&M prima. Maar als fulltime werkgever vragen ze veel te veel, waar je niets voor terug krijgt

Slechte werkgever, hebben niets voor hun personeel over. Maar jij moet alles voor H&M over hebben. Veel verantwoordelijkheid nemen vinden ze prachtig, maar verwacht niet dat je er iets terug voor krijgt. Vooral niet zeggen wat je vind en mee lullen met je leiding gevende dan kom je nog ergens.

Niet aan te raden

Zeer ongeregeld bedrijf, weinig ondersteuning en doorgroeimogelijkheden

Leuk werk

Leuk werk maar verdiende niet heel goed Wel leuke collega’s

productieve en gezellige werk omgeving

Een werk dag is niet zwaar, je hebt leuke collega's en een goeie planning. Ik heb meer geleerd over hoe je met klanten om kunt gaan. Ik heb verschillende collega's van verschillende leeftijden. Ik vind de baan helemaal niet moeilijk. Leukste is dat je jezelf kunt zijn.

Slecht bedrijf

Hoogte tempo,weinige betaald, noot weet je tot eind van jou dagwerkt. Feestdagen verplicht werken.

Leuke baan met leuke collega's.

Goede ervaring leuke sfeer en je hebt een leuke doelgroep. Uurloon is ook leuk erbij.

Goed

Het was gewoon goed en ik vond dat ook super gezellig

geweldige sfeer tussen de collegas

een hele leuke gezellige sfeer. als je ergens problemen mee hebt kun je het altijd kwijt. het is wel hard werken. het is niet zomaar wat kleertjes ophangen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij H&M. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

2.654