H&M

H&M Reviews

196 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 9.796 reviews

Hele werksfeer op de Lijnbaan. Leuke collega’s en zeer ervaren maar gezellige werkgevers.

Hele leuke winkel om te werken, zal het zo weer doen alleen voor hogere uurloon17-jarige —> 4.09 P/uJe werkt hier wel een beetje te hard voor €4 P/uHou rekening met je voeten, als je niet lang kan staan/ lopen zou ik het doen. Het is in het begin wennen.

Pluspunten

Eetgeld op vrijdag - persooneelskorting 20% flexibele tijden Dagen goed in te delen

Minpunten

Lage uurloon - je staat veel/ lang op de vloer

Gewoon slecht

Geen fijne werksfeer. Constant is iemand op je huid. Verwachten heel veel van je als stagiair zijnde geen wonder dat alle stagiaires weg gaan. De manager heeft mijn uren niet ondertekend.

goede werkomgeving

een gezellige en fijne werksfeer in dit bedrijf. het is fijn om in dit filiaal te werken. De lonen doen niet op tegen de werkdruk, vandaar dat ik ben gestopt bij deze werkgever

Hard werken, fijne collega’s

Je moet veel doelen behalen, wat niet altijd makkelijk is. De collega’s zijn erg leuk en gezellig om mee samen te werken

Hardwerken weinig zonlicht

De werksfeer bij h&m vondt ik okeMaar ik was blij dat ik er niet lang heb gewerkt.Je loopt je voeten echt kapot

Pluspunten

Jonge collega's

Minpunten

Lange dagen

Niet motiverende werksfeer

Werkdruk te hoog en niet meer menselijk…Binnen gekomen als trainee manager je word alleen maar in het diepen gegooid en je over spoelt je zelf helemaal reistijden worden geen rekening mee gehouden de vrije dagen word je ingepland Alleen maar negative feedback En word heeeel veel gevraagd van je En je moet zo opletten wat je zegt want alle ogen staan op jou 1 mis stap en je word al op het kantoor geroepen Eigen meningen hebben Ze niet het is allemaal vriendjes politiek je komt er niet tussen! En weet ook niet of er tussen te komen is geen aanrader ga met spoed opzoek naar wat anders

Pluspunten

Minpunten

Alles

Gezellige collega's

Het was een leuk bedrijf toen ik begon maar inmiddels is er zoveel veranderd(en niet positief)Ze verwachten dat je maar flexibel bent en je altijd maar klaar staat maar je krijgt er niks voor terug ...Om dan nog maar niet te spreken over het salaris...Werkdruk is zeer hoog met te weinig personeel ,dus het liefst moet je voor 2 werken...

Slechtse management

Ik begon eerst als weekend hulp, maar na een weekje ging ik doordeweeks helpen. Toen ik voor het eerst mocht werken, viel me op dat ik niet word getraind en kreeg ik alleen maar een rondleiding door het winkel. Tijdens mijn shift word ik soms omringd met klachten van managers dat ik mijn werk niet goed doe of dat ik niet kan samenwerken. Soms zeggen de medewerkers dat ik eigenwijs ben en dat is niet naar de woorden van andere luister. Wanneer je initiatief toont, doet het manager niks aan en negeert mijn woorden.

Pluspunten

20% personeelskorting

Minpunten

Lange werkdagen, geeft te veel kritiek, komt afspraken niet na

Hard werken in leuk bedrijf

Een erg mooi en interessant bedrijf. Zeker als je doorgroei wensen hebt is de H&M een mooi bedrijf, ze bieden veel mooie kansen.Het is hard werken en geen dag is het zelfde! Erg leuk team, helaas wel veel wisselingen binnen het team. Leuke personeelsfeestjes!

Pluspunten

Personeelsfeestjes, maaltijd vergoeding, doorgroeimogelijkheden

trainers die zich zelf zeer interessant vinden en niet weten hoe ze de dag door moeten komen

Geen leuk bedrijf ze zeggen dat ze erg toegankelijk zijn en je prive leven ook belangrijk vinden, alles behalve waar. Grote vriendjes politiek

Minpunten

veel stress weinig hulp en slecht salaris

Betalen weinig & hoge werkdruk

Ik vind het eigenlijk echt schandalig hoeveel je wordt aangeboden. Ik snap dat de mensen het bij H&M niet lang volhouden. Er wordt wel veel van je gevraagd.

Fijn bedrijf als eerste baan

Een leuk divers bedrijf om te werken, soms wordt je in verschillende fillialen ingezet. Leuke collega's. Snel doorgroeien.

SLECHTE bedrijf!!!

Ik heb de slechtste ervaring ooit gehad bij deze bedrijf. Ik heb me zelfs discrimineerd gevoeld.Hele slechte collega's en geen waarderingNIET HIER WERKEN !!!

Minpunten

Arrogante collega's

Gezellig

Chill werk, leuke collega’s. Had er niet veel om op aan te merken.

Nare bedrijfscultuur

In de paar maanden dat ik hier heb gewerkt heeft 80%+ van het personeel ontslag genomen. Bedrijfscultuur was vooral achter elkaars rug om roddelen en zeuren over hoe naar het was om er te werken. Brutale klanten en chaos op de werkvloer. De baas vond dat ze in haar recht stond om mijn ziekteuren als minuren te schrijven. Leidinggevenden stonden haar natuurlijk bij hierin.

Leuk als bijbaantje

Het is leuk als bijbaantje Maar niet voor echte baan

Leuke en gezellige werksfeer

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij de h&m. Ik had leuke collega’s. Je moet zelfstandig en in teamverband kunnen werken. Het enigste nadeel is als het druk wordt, dan heb je handen tekort.

Pluspunten

Personeelskorting, leuke werksfeer, werktijden waren wel oké.

Minpunten

Salaris is wat minder als je het vergelijkt met andere bedrijven, Soms eens een keer een lange werkdag.

Afspraken en regels onduidelijk

Ik voelde me erg welkom in het begin. Alle collega’s waren aardig en wilden me graag helpen. Het werd me wel meteen duidelijk dat er absoluut geen tijd is om stil te staan. Een paar maanden later merkte ik dat de sfeer voor mij veranderde. Regels en afspraken waren soms verwarrend doordat managers hun eigen manieren hadden waarop zij vonden dat iets gedaan moet worden. Deed je het anders? Dan werd dat nogal eens op een heftige manier aangegeven. Er werd bijna nooit rekening gehouden met de maximale uren die ik had aangegeven te kunnen/willen werken.Ik voelde me niet meer gewaardeerd in de laatste 2 maanden.

Pluspunten

Geld voor avondeten op koopavond, Uren werden netjes uitbetaald, Nooit langer dan 45 minuten overwerken

Minpunten

Afspraken nakomen is moeilijk voor veel collega’s (en managers), Onduidelijke regels, Veel te weinig personeel voor de grote winkel

Leuke mensen

Met plezier gewerkt samen met leuke collega's, zeker niet verkeerd als parttime/bijbaantje.

environnement toxique

employé forcé de travaillé même quand malade du covid, les arrêts maladies ne son limite pas autorisé, les employés souffrant de maladie sont licenciés

Pluspunten

le salaire

Minpunten

environnement toxique

Never again.

No respect. They will not tell you first day at work , that you can stay at work 3 hours later in summer sale. After that you dont catch the train and have to call uber.

Pluspunten

Nothing

Minpunten

All

Stel een vraag over solliciteren of werken bij H&M. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• H&M