Grizzly New Marketing

13: Grizzly New Marketing reviews van werknemers

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 18 reviews

Jong en gezellig team en iedereen is ontzettend gemotiveerd

Een bedrijf waarbij je daadwerkelijk gewaardeerd wordt voor je werk. Je wordt ontzettend gemotiveerd van het werk en door de collega's. Het is hard werken, maar er is ook altijd ruimte voor gezelligheid. Hierdoor is de sfeer gewoon goed ontspannen.

Pluspunten

Goede waardering

Jong bedrijf met prettige sfeer maar wel werkdruk

De sfeer bij het bedrijf is gemoedelijk en informeel. Je voelt je er snel thuis en iedereen is open en vriendelijk naar elkaar! De werkdruk was wel erg hoog.

Jong, leergierig en enthousiast bedrijf

Grizzly is een zeer fijn bedrijf om voor te werken. Veel persoonlijke begeleiding en een fijne werkomgeving waar er altijd tijd is voor ontspanning!

Pluspunten

Gezellige werksfeer

Jonge organisatie met leuke collega's!

Eenmaal door je inwerkperiode heen is iedere dag bij Grizzly anders. Hetgeen wat blijft is de gezellige sfeer binnen het jonge team van Grizzly. De begeleiding binnen Grizzly is top en je krijgt de ruimte je te ontwikkelen om tot een succes te komen.

Pluspunten

- Goede werkgever - Leuke collega's - Leerzaam - Veel op de baan

Minpunten

De eerste periode bestaat uit koud bellen. Dit is even taai, maar het zeker waard.

Leuk bedrijf met fijne variatie in de werkzaamheden

Ik werk inmiddels twee jaar met veel plezier bij Grizzly. De werksfeer is prettig, de collega's zijn leuk en het is een goede plek om jezelf door te ontwikkelen. Ook zijn de werkzaamheden gevarieerd. Je krijgt er langzaamaan steeds meer verantwoordelijkheden bij, waardoor je nieuwe dingen blijft leren.

Pluspunten

Leuke collega's, Gezellige borrels en uitjes, Prettige werksfeer

Minpunten

Geen mogelijkheid tot onderhandeling salaris

Gezellig bedrijf waar je veel leert

De afdeling Content bij Grizzly New Marketing heb ik de afgelopen jaren (en nu nog steeds) ervaren als een zeer open, inclusieve afdeling waar goed wordt meegedacht over jou, jouw bijdrage aan het bedrijf én wat het bedrijf voor jou kan betekenen. Er wordt gekeken naar jouw eigen capaciteiten en waar mogelijk ga je sneller/langzamer door je leertraject. Zowel je directe als leidinggevende collega's (ook van andere afdelingen) zijn gezellig, open voor gesprekken en altijd in voor een lolletje, maar ook bij serieuze gesprekken/onderwerpen vind je altijd een luisterend oor. Zowel privé als zakelijk kun je alles delen en wordt er met je meegedacht - iets wat ik als heel prettig heb ervaren, zeker na negatieve ervaringen bij vorige werkgevers. Wanneer je zelf goed aangeeft dat je meer wilt leren en door wilt groeien, dan zijn er mogelijkheden alom. Dit is wel een eigen verantwoordelijkheid en het wordt niet op een presenteerblaadje aangereikt. Dit ervaar ik zelf echter als positief, want niet iedereen heeft en wenst dezelfde ontwikkelingscurve. Het werk wordt steeds uitdagender als je dat zelf wenst!Enige minpunt is dat de salarissen/arbeidsvoorwaarden (ondanks dat ze marktconform zijn) weinig mogelijkheden bieden met betrekking tot onderhandeling. Dit wordt echter ruimschoots gecompenseerd door de betrokken houding die als een rode draad door het hele bedrijf heen is geweven.

Pluspunten

Prettige werksfeer, Betrouwbare collega's, Uitdaging

Minpunten

Weinig ruimte voor onderhandeling contract

Jonge en Dynamische organisatie met een leuke werksfeer

Voor mij is Grizzly een waanzinnig leuk bedrijf waar er veel tijd wordt gestoken in persoonlijke ontwikkeling. Je werkt hier met jonge mensen waar het belangrijk is om hard te werken, maar waar er ook ruimte is voor plezier op de werkvloer. Inmiddels werk ik hier 6 jaar en ik leer hier nog steeds elke dag bij.

Pluspunten

Begeleiding en doorgroeimogelijkheden

Leuk bedrijf met mooie doorgroeimogelijkheden!

Ik werk ruim 7 jaar bij Grizzly en heb in de loop der jaren mooie stappen kunnen zetten in mijn carrière! Grizzly is een ambitieus bedrijf met mooie doelstellingen op de korte en lange termijn waar ik graag mijn steentje in bijdraag. Daarnaast is de werksfeer super en werken we met jonge en enthousiaste collega's.

Pluspunten

Collega's, uitdagend, commercieel, klantcontact

Top bedrijf!

Ik werk nu bijna een jaar bij Grizzly New Marketing. Dit is de BESTE stap in leven dat ik gezet heb op werkgebied! Hiervoor kwam ik uit een totaal andere sector, maar ik wou mijn leven een draai geven. Ik wou op voorhand weten wat me te wachten stond. Ze hebben mij telefoongesprekken laten beluisteren, resultaten laten zien,... hoe een traject eruit ziet. Dit heeft me gerust gesteld en mij de stap laten zetten. Grizzly bewijst dat mensen niet uit de sector/richting moeten komen of met het juiste diploma moeten aankloppen. INZET is een zeer belangrijk item! De dagelijkse opvolging van de coaches/teamleiders zorgen mee voor jouw slaagkans, steeds met een positieve nood. Ik heb mezelf hier ontwikkeld. Het nieuwe filiaal in België mee laten groeien is mijn doel! BEDANKT Grizzly dat ik de kans heb gekregen om hier mee aan te werken.

De beste plek om te leren en ontwikkelen

Grizzly is voor mij een plek waar ik met veel plezier 40 uur in de week werk.De begeleiding is zowel op formeel als informeel vlak erg sterk. We zijn een commercieel bedrijf en werken met targets maar je krijgt echt de kans om je te ontwikkelen.

Pluspunten

Begeleiding

Minpunten

Productieve, competitieve, maar gezellige werksfeer

Work hard, play hard! Dat is hoe de sfeer bij Grizzly het beste omschreven kan worden. Hard werken staat centraal, maar plezier mag ook zeker niet ontbreken. Voldoende doorgroeimogelijkheden en een gezellige werksfeer.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, toffe bedrijfsuitjes, gezellige werksfeer

Enorm leuk bedrijf!

Grizzly is een bedrijf waar je veel kansen krijgt om jezelf te ontwikkelen en doorgroeien. Daarnaast werken er erg leuke collega's, hangt er een goede werksfeer en wordt er echt gekeken naar de medewerkers.

Ongewenste bedrijfscultuur

Er heerst een redelijk prettige werksfeer echter heeft het bedrijf zijn zaken niet op orde. Contact naar klanten is kwalitatief onvoldoende en de kennis en capaciteit die ze hebben is onder de maat om een goede dienstverlening te bieden.

Pluspunten

Bonusregeling

Minpunten

Hoge werkdruk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Grizzly New Marketing. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Grizzly New Marketing gesorteerd op locatie

• Grizzly New Marketing