Goossens Wonen & Slapen

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Goossens Wonen & Slapen

Vanwege het werken met coördinatoren moet je je verkoopgesprekken regelmatig onderbreken om in overleg te gaan. Enerzijds handig maar anderzijds ook heel onhandig. Door het regelmatig weglopen creëer je een afstand met de klant, dit kan in zijn nadeel werken bij het verkopen. Soms kom je wel met goeie over de streeptrekkers. Er zijn drukke maar ook hele rustige momenten, en vooral tegen de rust moet je kunnen.
Het team is een. Samenwerking en gezelligheid maar toch professioneel. Regelmatig een workshop om je kennis te verbreden.
De afgelopen 3 jaar heb ik de mogelijkheid gehad bij Goossens wonen en slapen om veel werkervaring op te doen, zoals positieve klantbenadering, klanten adviseren op het gebied van interieurstyling, slaapartikelen, matrassen en meubels voor het gehele huis. In de verkoop sta ik vaak 2de op de beste verkoper lijst, gericht op prestatie, omzet en reviews/scores online. Je wordt als verkoper onder de loep gelegd, want het hoofdkantoor en de klant beoordeeld jouw na een volbrachte verkoop. Het kantoor kijkt; Hoeveel omzet is er binnen, is er korting gegeven, is deze verkoper klantvriendelijk. De klant kijkt; ben ik tevreden geholpen, zou ik nog eens terug willen komen en raad ik deze verkoper aan bij familie en vrienden. Ik mag trots zeggen dat ik daar aan voldoet. Moeilijkste is dit te behouden, ookal is de klant onredelijk en wil deze veel korting. Je moet de klant altijd een stap voorblijven. Leukste is dat het altijd een andere dag is en er altijd nieuwe uitdagingen te vinden zijn.
Pluspunten
altijd zicht op nieuwe collectie en aanbiedingen
Minpunten
onregelmatige dagen
Goed bedrijf om te ontwikkelen en ontplooien, je word opgeleid voordat je aan de slag gaat
Ik werk hier met veel plezier en ik zie het als een echte uitdaging om elke dag opnieuw zoveel mogelijk te verkopen. Helaas is deze baan wel een baan met oproepcontract.
Pluspunten
geen druk van targets
Minpunten
geen pauze
Actieve verkoop met leuke collega's onder een ongedwongen sfeer.