Logo van Goossens Wonen & Slapen
Goossens Wonen & Slapen

Goossens Wonen & Slapen Reviews

Tegen een stootje kunnen

Vanwege het werken met coördinatoren moet je je verkoopgesprekken regelmatig onderbreken om in overleg te gaan. Enerzijds handig maar anderzijds ook heel onhandig. Door het regelmatig weglopen creëer je een afstand met de klant, dit kan in zijn nadeel werken bij het verkopen. Soms kom je wel met goeie over de streeptrekkers. Er zijn drukke maar ook hele rustige momenten, en vooral tegen de rust moet je kunnen.

Responsable maintenance

Beaucoup de stress et également beaucoup d’heures de travail +- 55 h par semaine

Pluspunten

Salaire

Minpunten

Stress

Het leukste aan goossens

Het team is een. Samenwerking en gezelligheid maar toch professioneel. Regelmatig een workshop om je kennis te verbreden.

Mooi bedrijf

Alles rondom goed georganiseerd daar, op alle mogelijke vlakken

un avis

L'entreprise a un histoire fabuleuse et un patrimoine riche. Travailler dan cette entreprise est très gratifiant, il y a une grande fierté de travailler pour un groupe qui a du succès. Le management cherche ses marques.

Leuke informele sfeer

Goed team gevoel en samen voor de doelen willen gaan. Duidelijk lijnen en toekomst visie

Groeiend familie bedrijf

Geen dag is hetzelfde. Elke klant is anders qua smaak wensen en interieur, en altijd weer een leuke uitdaging om samen met de klant te sparren voor een metamorfose. Als persoonlijk interieuradviseur veel interieurs mogen ontwerpen en uitvoeren.

Productieve werkomgeving waar ik veel ervaring heb opgedaan

Het leukste van de baan vind ik dat elke dag anders is. En dat de functie erg afwisselend is met veel verschillende taken, Daarnaast stimuleert het mijn zelfstandigheid en leer ik erg goed omgaan met de verschillende taken en de flexibiliteit die je hiervoor nodig hebt.

Pluspunten

Fijne collega's

Minpunten

Soms iets teveel gericht op de regeltjes

Prettige werksfeer

Leuke functie vooral het contact die je had met klanten uit heel Nederland en zelfstandig mee kon denken voor oplossingen als dat mogelijk was.

Pluspunten

Fijne collega's

Productief bedrijf, erg prestatie gericht

De afgelopen 3 jaar heb ik de mogelijkheid gehad bij Goossens wonen en slapen om veel werkervaring op te doen, zoals positieve klantbenadering, klanten adviseren op het gebied van interieurstyling, slaapartikelen, matrassen en meubels voor het gehele huis. In de verkoop sta ik vaak 2de op de beste verkoper lijst, gericht op prestatie, omzet en reviews/scores online. Je wordt als verkoper onder de loep gelegd, want het hoofdkantoor en de klant beoordeeld jouw na een volbrachte verkoop. Het kantoor kijkt; Hoeveel omzet is er binnen, is er korting gegeven, is deze verkoper klantvriendelijk. De klant kijkt; ben ik tevreden geholpen, zou ik nog eens terug willen komen en raad ik deze verkoper aan bij familie en vrienden. Ik mag trots zeggen dat ik daar aan voldoet. Moeilijkste is dit te behouden, ookal is de klant onredelijk en wil deze veel korting. Je moet de klant altijd een stap voorblijven. Leukste is dat het altijd een andere dag is en er altijd nieuwe uitdagingen te vinden zijn.

Pluspunten

altijd zicht op nieuwe collectie en aanbiedingen

Minpunten

onregelmatige dagen

Vacatures van Goossens Wonen & Slapen

Meer vacatures

handsonmentaliteit

Bij Goossens werd mij gevraagd om op diverse afdelingen te komen werken. Hierdoor heb ik een hele schat aan ervaring kunnen opbouwen.Op de financiële afdeling betreffende het controleren archiveren boeken en verwerken van facturen. Op de klantenservice omgang met klanten en het oplossen van klachten. Op logistiek het zo efficiënt mogelijk plannen van ritten en het verwerken van de rit gegevens. Ook bij goederen ontvangst het boeken, verwerken en archiveren van vrachtbrieven.Op de afdeling inkoop heb ik als voornaamste taak gehad om alle producten in het nieuwe online verkoopsysteem in te geven en te bewaken.Tijdens mijn werkzaamheden bij personeelszaken was ik verantwoordelijk voor de sollicitaties online zetten verwerken archiveren en screenen, opmaken en registreren van arbeidscontracten.Ziekteverzuim registeren, doorgeven, afmelden en verwerken. agendabeheer van P&O managers.

Pluspunten

collegialiteit is zeer goed

Minpunten

salarisring kon beter

familiebedrijf

een echt familiebedrijf waar je met veel plezier kunt werken. Er zijn doorgroeimogelijkheden, en leuke en gezellige mensen om mee samen te werken niet alleen op de afdeling maar ook met andere afdelingen.

Pluspunten

kantine aanwezig

tres mauvaise usine

bonjour cette entreprise familiale n a jamais etait bien géréé par les enfants c est que ils ont perdu beaucoup d argent et on fait fusion a tielt pour que les frontaliers ne les suivent pas et qu ils ne payent aucun licenciement donc aucun respect pour leur personnel

Pluspunten

pas de points positifs

Minpunten

que du negatifs

Veel geleerd.

7 jaar gewerkt voor dit dynamische bedrijf, waar ik dan ook zeer veel geleerd heb. Ervaring in de meubels, maar ook zeker met mensen / klanten. Zeer veel zelfvertrouwen gekregen daar. Overal inzetbaar, maar het leukst tijdens een druk weekend, de juiste informatie aan de klanten geven en meedenken. De verkoop van de meubels is een heel proces. Als klanten voor een compleet interieur kwamen, was dus telkens weer een enorme uitdaging:).

Pluspunten

de 1e jaren, bonussen

Minpunten

laatste jaren, weinig bonussen meer

Leuk bedrijf waar ik nog lang hoop te mogen blijven werken.

Ik ga altijd met plezier naar mijn werk en het is iedere weer anders en afwisselend.

Pluspunten

Leuk team, verzorgen opleidingen en verzorgen (avond)eten bij koopavond

Prima winkel

Goed bedrijf om te ontwikkelen en ontplooien, je word opgeleid voordat je aan de slag gaat

gezellige afdeling met leuke collega's

Een werkdag die snel omging. Druk met van allerlei financieel administratieve functies. Directie bestond uit div. leden van een familie. Mijn collega's : gezellige mensen die na bijna 27 jaar samenwerking heel speciaal zijn geworden. Het leukste van de baan, secuur werk, netjes en gestructureerd

Pluspunten

gezellig

Minpunten

ontslag op grond van economische reden

Rommelig

Personeelsbeleid was destijds erg onzurgvuldig. Dit deed de sfeer geen goed.

Pluspunten

Goede georganiseerd qua producten

Minpunten

Star

goede sfeer met leuke collega's

Ik werk hier met veel plezier en ik zie het als een echte uitdaging om elke dag opnieuw zoveel mogelijk te verkopen. Helaas is deze baan wel een baan met oproepcontract.

Pluspunten

geen druk van targets

Minpunten

geen pauze

bedrijf heeft zeer veel op met het personeel

heel gezellige werkomgeving. belangrijk is dat de medewerkers en de klanten een prettige sfeer ervaren

Hele leuke werkgever

Top werkgever, leuke collega's, leuk om er te werken, altijd met veel plezier de klanten geholpen.
  • Goossens Wonen & Slapen