Logo van Goossens Wonen & Slapen
Bekijk alle reviews over Goossens Wonen & Slapen

Goossens Wonen & Slapen

Review over Goossens Wonen & Slapen van een medewerker

Veel geleerd.

7 jaar gewerkt voor dit dynamische bedrijf, waar ik dan ook zeer veel geleerd heb. Ervaring in de meubels, maar ook zeker met mensen / klanten. Zeer veel zelfvertrouwen gekregen daar. Overal inzetbaar, maar het leukst tijdens een druk weekend, de juiste informatie aan de klanten geven en meedenken. De verkoop van de meubels is een heel proces. Als klanten voor een compleet interieur kwamen, was dus telkens weer een enorme uitdaging:).

Pluspunten

de 1e jaren, bonussen

Minpunten

laatste jaren, weinig bonussen meer

Bekijk alle reviews over 23

Groeiend familie bedrijf

Geen dag is hetzelfde. Elke klant is anders qua smaak wensen en interieur, en altijd weer een leuke uitdaging om samen met de klant te sparren voor een metamorfose. Als persoonlijk interieuradviseur veel interieurs mogen ontwerpen en uitvoeren.

Prima winkel

Goed bedrijf om te ontwikkelen en ontplooien, je word opgeleid voordat je aan de slag gaat

Tegen een stootje kunnen

Vanwege het werken met coördinatoren moet je je verkoopgesprekken regelmatig onderbreken om in overleg te gaan. Enerzijds handig maar anderzijds ook heel onhandig. Door het regelmatig weglopen creëer je een afstand met de klant, dit kan in zijn nadeel werken bij het verkopen. Soms kom je wel met goeie over de streeptrekkers. Er zijn drukke maar ook hele rustige momenten, en vooral tegen de rust moet je kunnen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Goossens Wonen & Slapen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

Reviews over Goossens Wonen & Slapen gesorteerd op locatie