Logo van Goossens Wonen & Slapen
Bekijk alle reviews over Goossens Wonen & Slapen

Goossens Wonen & Slapen

Review over Goossens Wonen & Slapen van een medewerker

Tegen een stootje kunnen

Vanwege het werken met coördinatoren moet je je verkoopgesprekken regelmatig onderbreken om in overleg te gaan. Enerzijds handig maar anderzijds ook heel onhandig. Door het regelmatig weglopen creëer je een afstand met de klant, dit kan in zijn nadeel werken bij het verkopen. Soms kom je wel met goeie over de streeptrekkers. Er zijn drukke maar ook hele rustige momenten, en vooral tegen de rust moet je kunnen.

Bekijk alle reviews over 23

Het leukste aan goossens

Het team is een. Samenwerking en gezelligheid maar toch professioneel. Regelmatig een workshop om je kennis te verbreden.
Zelfde functieZelfde locatie

Productief bedrijf, erg prestatie gericht

De afgelopen 3 jaar heb ik de mogelijkheid gehad bij Goossens wonen en slapen om veel werkervaring op te doen, zoals positieve klantbenadering, klanten adviseren op het gebied van interieurstyling, slaapartikelen, matrassen en meubels voor het gehele huis. In de verkoop sta ik vaak 2de op de beste verkoper lijst, gericht op prestatie, omzet en reviews/scores online. Je wordt als verkoper onder de loep gelegd, want het hoofdkantoor en de klant beoordeeld jouw na een volbrachte verkoop. Het kantoor kijkt; Hoeveel omzet is er binnen, is er korting gegeven, is deze verkoper klantvriendelijk. De klant kijkt; ben ik tevreden geholpen, zou ik nog eens terug willen komen en raad ik deze verkoper aan bij familie en vrienden. Ik mag trots zeggen dat ik daar aan voldoet. Moeilijkste is dit te behouden, ookal is de klant onredelijk en wil deze veel korting. Je moet de klant altijd een stap voorblijven. Leukste is dat het altijd een andere dag is en er altijd nieuwe uitdagingen te vinden zijn.

Pluspunten

altijd zicht op nieuwe collectie en aanbiedingen

Minpunten

onregelmatige dagen

Prima winkel

Goed bedrijf om te ontwikkelen en ontplooien, je word opgeleid voordat je aan de slag gaat

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Goossens Wonen & Slapen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

Reviews over Goossens Wonen & Slapen gesorteerd op locatie