Logo van Goossens Wonen & Slapen
Bekijk alle reviews over Goossens Wonen & Slapen

Goossens Wonen & Slapen

Review over Goossens Wonen & Slapen van een medewerker

familiebedrijf

een echt familiebedrijf waar je met veel plezier kunt werken. Er zijn doorgroeimogelijkheden, en leuke en gezellige mensen om mee samen te werken niet alleen op de afdeling maar ook met andere afdelingen.

Pluspunten

kantine aanwezig

Bekijk alle reviews over 23

Prettige werksfeer

Leuke functie vooral het contact die je had met klanten uit heel Nederland en zelfstandig mee kon denken voor oplossingen als dat mogelijk was.

Pluspunten

Fijne collega's

handsonmentaliteit

Bij Goossens werd mij gevraagd om op diverse afdelingen te komen werken. Hierdoor heb ik een hele schat aan ervaring kunnen opbouwen.Op de financiële afdeling betreffende het controleren archiveren boeken en verwerken van facturen. Op de klantenservice omgang met klanten en het oplossen van klachten. Op logistiek het zo efficiënt mogelijk plannen van ritten en het verwerken van de rit gegevens. Ook bij goederen ontvangst het boeken, verwerken en archiveren van vrachtbrieven.Op de afdeling inkoop heb ik als voornaamste taak gehad om alle producten in het nieuwe online verkoopsysteem in te geven en te bewaken.Tijdens mijn werkzaamheden bij personeelszaken was ik verantwoordelijk voor de sollicitaties online zetten verwerken archiveren en screenen, opmaken en registreren van arbeidscontracten.Ziekteverzuim registeren, doorgeven, afmelden en verwerken. agendabeheer van P&O managers.

Pluspunten

collegialiteit is zeer goed

Minpunten

salarisring kon beter

gezellige afdeling met leuke collega's

Een werkdag die snel omging. Druk met van allerlei financieel administratieve functies. Directie bestond uit div. leden van een familie. Mijn collega's : gezellige mensen die na bijna 27 jaar samenwerking heel speciaal zijn geworden. Het leukste van de baan, secuur werk, netjes en gestructureerd

Pluspunten

gezellig

Minpunten

ontslag op grond van economische reden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Goossens Wonen & Slapen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

Reviews over Goossens Wonen & Slapen gesorteerd op locatie