GO Sharing

5: GO Sharing reviews van werknemers

Uitdagende, dynamische werkomgeving

Een gemiddelde dag voor eens stagiair ziet er nooit hetzelfde uit. Het spannende van het werken bij GO Sharing is dat je van de een op de andere dag met compleet andere dingen bezig kan zijn. In mijn ervaring was mijn tijd bij GO Sharing zeer leerzaam en heb ik genoten van de jonge, leuke collega's. Wat mij betreft absoluut een aanrader als je je niet 5/6 maanden wil vervelen bij het afstuderen maar juist lekker aan de bak wil en er flink bij wil leren. Een tip: het tafeltennissen is een sterk bedreven sport op kantoor dus om enkele potjes te winnen zou ik aanraden thuis alvast wat te oefenen;)

Pluspunten

Veel uitdaging, snel groeiend bedrijf, dynamische en gezellige werkomgeving

Minpunten

Het initiatief ligt bij jou, dus als je dit niet ligt is dit misschien niet de juiste plek voor jou

Hardwerkende, maar gezellige mensen

Het is leuk dat bij GO Sharing iedereen een passie heeft voor wat hij/zij doet. Dat merk je echt. Iedereen werkt echt hard aan doelen. GO Sharing heeft een platte bedrijfscultuur. Je speelt zo een potje pingpong met de baas. Het leukste aan mijn stage vind ik dat je als stagiair geen nummertje bent maar echt een onderdeel van het bedrijf.

Leuke werkplek vol kansen!

Ontzettend leuke werkplek! Een bedrijf vol gezellige collega's waar je graag mee samenwerkt. Ook is de organisatie super hard aan het groeien, waardoor er volop kansen liggen!

Pluspunten

Gratis Fruit en echt goede koffie

Super tof bedrijf!

Bij Go Sharing tijdelijk fulltime komen werken, nadat mijn exchange was uitgesteld door CoViD. Go Sharing biedt mij de mogelijkheid, om bij een heel hard groeiende start-up, dingen te leren die ik in de rest van mijn carrière kan gebruiken. Doordat Go Sharing zo hard uitbreid, zijn er tal van doorgroei mogelijkheden binnen de organisatie en geen dag is hetzelfde. Dit maakt dat ik elke dag met plezier aan het werk ga, zodat we deze groei door kunnen zetten.

Pluspunten

Geen dag is hetzelfde; Veel doorgroei mogelijkheden; Jonge organisatie

Een gezellige werkomgeving waar je veel kan leren

Als HR stagiaire is iedere dag anders. Ik loop 1 jaar stage en heb al zoveel geleerd over het bedrijfsleven. Ik word niet gezien als stagiaire maar als onderdeel van het team. Het is erg gaaf om de grote stappen die GO Sharing doormaakt mee te mogen maken en biedt mij veel kansen. Op het kantoor heerst er altijd een gezellige sfeer en denkt iedereen oplossingsgericht met elkaar mee. Het leukste vind ik dat iedereen een passie heeft voor zijn/haar baan.

Pluspunten

De doorgroeimogelijkheden en vrijdagmiddag borrels

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GO Sharing. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over GO Sharing per locatie

Meer informatie over GO Sharing in populaire locaties