GGD

Reviews voor GGD in Rotterdam

Rotterdam8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 102 reviews

Thuiswerk ideaal

Het was soms stressvol maar thuiswerken was ideaal, alleen jammer dat uren niet goed bij gehouden worden. Moet ieder er achter aan om het gecorrigeerd te krijgen.

Pluspunten

Thuiswerken

Minpunten

Lange werkdagen

Thuiswerken leuk

Thuis werken was leuk en wekelijks betaald verder kijkt niemand naar je er is geen hulp systeem is erg langzaam puin gewoon

Informatie over GGD

Gebaseerd op 78 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Inclusieve werkomgeving
  • Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid

Heel gezellig om daar te werken

Het was een leuke ervaring bij de GGD te werken.Lieve en heel vriendelijk collega’s en managers.

Pluspunten

Gratis drinken en soms eten.q

Minpunten

Lange werk dagen!

Je bent niet een nummer en dat is erg fijn

Personeel zijn altijd behulpzaam en vriendelijk.Je kan altijd terecht met vragen, fijne collega’s.Jammer dat ik maar tijdelijk zit bij de administratief medewerker GGD vaccinatie.

Pluspunten

Fruit en lekkers in de middag

Minpunten

Collega's zijn super leuk...werksfeer op sommige locaties was super leuk. Werk zelf makkelijk te doen..

Vaccineren is leuk om te doen ze geven uitgebreid Scholing hiervoor...zo ook het testen...en blijkt dat niet alle locaties even leuk zijn om je dag door te brengen...waardoor mensen ook letterlijk weglopen.Wel veel min punten over de afdeling vaccinatie en de planning hiervan. 1 grote chaos. Je weet vaak niet waar je aan toe bent, wordt slecht ingeroosterd tot erger nog...helemaal niet. Alles verloopt via een uitzendbureau, wat betekent geen werk geen inkomen. Ik zou persoonlijk er in de toekomst niet meer voor willen werken vanwege deze onrust. Testen verloopt daarintegen super goed je gaat je afvragen waarom ze niet met zijn alle bekijken hoe ze dit kunnen oplossen.

Ggd

Sollicitatie ging snel, omdat ze snel mensen nodig hadden vanwege Corona, verder is het een goeie tussen route als je er even tussen uit bent geweest, soms is het wel een speeltuin veel jong onervaren medewerkers. Voor de rest prima instelling GGD, 5 maanden hebben geholpen aan een volgende stap binnen onderwijs !

Pluspunten

Lekker koffie en koekjes

Minpunten

Jong onervaren publiek.

leidinggevende

Als leidinggevende van 2 administratieve groepen was het voor mij een bevredigende bezigheid. Altijd alle administratie van het ambulancevervoer per dag in de hand houden. Binnen 7 dagen na vervoer de rekening op de mat.

Pluspunten

vrije hand

````````

Goede werksfeer en brede kennis van techniek. Omgang met patiënten is goed

Pluspunten

``````

Minpunten

``````

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GGD. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk GGD met

• GGD